20 شعبه درتهران

آیا جاروبرقی به هوا احتیاج دارد؟

عملکرد جاروبرقی به کمک هوا

جاروبرقی برای مکیدن زباله‌ها باید مکش ایجاد کند و مهم ترین عامل در شکل گیری مکش جاروبرقی ایجاد فشار هوا است یعنی فن جاروبرقی با کم کردن فشار هوای داخل جاروبرقی نسبت به فشار هوای بیرون تولید مکش می‌کند عملکرد جاروبرقی برای انجام عمل مکش علاوه بر ایجاد فشار هوا، هوا را نیز خارج می‌کند.

چرا که محفظه گنجایش هوای زیادی ندارد و برای مقدار مشخصی از هوا تعبیه شده است در نگاه اول ممکن است تاثیر هوا در عملکرد جاروبرقی به چشم نیاید اما در واقع اساس کار جاروبرقی با وجود هوا شکل می‌گیرد. هوایی که وارد جاروبرقی می‌شود برای جلوگیری از مضرات آن که دوباره به هوا باز می‌گردد توسط فیلتر عاری از آلودگی می‌شود و به محیط باز می‌گردد.

عملکرد جاروبرقی

آیا جاروبرقی به هوا احتیاج دارد؟

عواملی که در قدرت عملکرد جاروبرقی موثر هستند علاوه بر قدرت موتور شامل اندازه دریچه ورودی که زباله‌ها و گرد و خاک را می‌ مکد می‌شود چرا که هر چقدر اندازه این دریچه کوچکتر باشد مکش جاروبرقی بیشتر خواهد بود زیرا فشرده شده، همان مقدار هوا از محفظه و مجرایی باریک حرکت سریع هوا را ممکن می‌کند‌.

هوایی که داخل جاروبرقی جریان دارد و توسط فن تولید می‌شود تنها هوایی نیست که وارد جاروبرقی می‌شود بلکه مقداری هوا نیز از محیط بیرون به وسیله لوله جاروبرقی به محفظه منتقل می‌شود.

حتما برای شما هم بارها پیش آمده که جاروبرقی یا یکی از لوازم برقی شما خراب یا دچار نقص شده باشد و امکان حمل آن برای منتقل کردن آن به تعمیرگاه جاروبرقی برای شما مقدور نباشد در این شرایط بهساز سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران بهترین انتخاب برای شماست تا علاوه بر اینکه زحمت حمل و نقل و جابجایی از دوش شما برداشته می‌شود در وقت خود نیز صرفه جویی کنید.

بهساز سرویس بهترین در زمینه ارائه خدمات سرویس دهی وسایل برقی با متخصصانی مجرب و استفاده از قطعات اصل تعمیر ات اساسی وسایل شما را به بهترین شکل برایتان مقدور می‌سازد.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »