20 شعبه درتهران

آیا جاروبرقی موتورالکتریکی دارد؟

موتور الکتریکی جاروبرقی چیست؟ وظایف موتور الکتریکی جاروبرقی

وظیفه موتور الکتریکی جاروبرقی تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی است که همه وسایل برقی بدون استثنا موتور الکتریکی دارند.

چرا که فرآیند اصلی وسایل برقی از طریق انرژی الکتریکی به مکانیکی صورت می‌گیرد و از آنجایی که این امر به عهده موتور الکتریکی است پس وجود آن در وسایل برقی جزء لاینفک آنها محسوب می‌شود.

در واقع بخش اصلی جاروبرقی، موتور الکتریکی آن است و سایر اجزا بر روی آن سوار شده‌اند و هسته اصلی و کارآمد موتور است و بدون عملکرد صحیح موتور،مکشی صورت نمی‌گیرد و در نتیجه آلودگی پاک نمی‌شود و جاروبرقی بلااستفاده خواهد بود.موتور الکتریکی جاروبرقی

هرچه ولتاژ و قدرت موتور جاروبرقی بیشتر باشد قدرت مکش جاروبرقی بالاتر است در قسمت داخلی موتور نیز آهنربای الکتریکی تعبیه شده که ایجاد کننده میدان مغناطیسی است موتور الکتریکی در دستگاه مانند رهبر عمل می‌کند و این رهبر هر چه مقتدرتر باشد کشور به بهترین نحو اداره خواهد شد پس در نتیجه هرچه موتور الکتریکی جاروبرقی قوی‌ تر باشد جاروبرقی عملکرد وطول عمر بیشتری خواهدداشت.

بهساز سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران از راه دور پشتیبان شماست و دلسوزانه در جهت رفع مشکلات شما در تعمیرات انواع جاروبرقی نظیر سامسونگ، دوو، بوش، فیلیپس، پاناسونیک و …. در تلاش است تا در حد امکان شما را از پرداخت هزینه‌های تعمیرات اضافی دور نگه دارد.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »