20 شعبه درتهران

بررسی و تعمیر جاروبرقی های فیلیپس در منزل

بهساز سرویس به عنوان نماینده مجاز تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران می تواند در سریع ترین زمان ممکن دستگاه های شما را تعمیر و ارسال کند. کافیست با شماره های موجود تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. اما توصیه ما این است که مطالب این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید بخش عمده ای از مشکلات را خودتان در خانه و با حداقل امکانات به انجام برسانید.

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی فیلیپس در خانه

برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در خانه و هر دستگاه دیگری، شما باید با توجه به علائم موجود بتوانید تشخیص دهید که کدام قطعه نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. این موارد نیاز به تجربه، مهارت و دانش فنی بالا دارد که تعمیر کاران بهساز سرویس تهران در اختیار شما قرار داده اند تا بتوانید سریعتر عیب یابی و رفع عیب دستگاه جاروبرقی فیلیپس را انجام دهید. در ادامه به موارد رایج در تعمیر جاروبرقی فیلیپس در خانه پرداخته ایم.

همه چیز درباره جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس روشن نمی شود، علت چیست؟

در موارد زیادی دلیل روشن نشدن دستگاه جاروبرقی مواردی پیش پا افتاده و بسیار ساده است. از جمله این موارد که اتفاقا زیاد هم پیش می آید می توان به خرابی پریز برق، فشار ندادن درست دکمه روشن شدن دستگاه، قطعی برق ساختمان، قطع شدن فیوز اشاره کرد. در صورت روشن نشدن دستگاه قبل از اقدام به تعمیر جاروبرقی فیلیپس در خانه ضمن حفظ خونسردی موارد فوق را بررسی کنید. اما اگر مشکل چیزی خارج از این موارد بود شما می توانید با بهساز سرویس تماس بگیرید و از مهارت تعمیرکاران این مجموعه بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جاروبرقی خوب

دستگاه جاروبرقی فیلیپس من زیاد داغ می کند، چگونه این مشکل را رفع کنم؟

داغ شدن جاروبرقی در حد متوسط اتفاقی طبیعی است. اما رایج ترین دلیل داغ شدن بیش از اندازه می تواند پر شدن کیسه یا کثیف شدن فیلتر باشد. کیسه جاروبرقی را کمی قبل از اینکه پر شود خالی کنید و فیلتر را نیز در صورتی که هنوز قابلیت شستشو دارد بشویید وگرنه باید آن را تعویض کنید. در تعویض فیلتر دقت کنید که فیلتر جایگزین اصل باشد. اگر برای خرید فیلتر اصل مشکل داشتید می توانید آن را از مجموعه بهساز سرویس تهیه کنید.

برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در خانه به دلیل بوی بد چه کار باید کرد؟

اینکه این بو، بوی سوختگی باشد یا بوی دیگری خود دلایل مجزا دارد. ابتدا به بررسی بوی سوختگی می پردازیم. متاسفانه در بیشتر موارد بوی سوختگی نشانه خوبی برای دستگاه نیست و شما برای رفع آن نیاز به مهارت و دانش فنی بالاتری از حد معمول دارید. بوی سوختگی می تواند از سوختگی موتور یا اتصال در سیم دستگاه باشد. در صورت بروز این مورد سریعاً دستگاه را از برق جدا نموده و با شماره تماس های بهساز سرویس برای بررسی بیشتر و رفع عیب دستگاه تماس بگیرید.

اما اگر بویی که از جاروبرقی فیلیپس می آید با بوی سوختگی فرق داشت دلایل دیگری را باید بررسی کنید. این بو می تواند از ماندن مواد غذایی داخل جاروبرقی و فاسد شدن آن یا پر شدن کیسه جاروبرقی باشد. دلیل دیگر نیز مسدود شدن لوله جاروبرقی یا کثیفی فیلتر است.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در خانه

چرا جاروبرقی من دیگر قدرت مکش سابق را ندارد؟

جاروبرقی های مختلف قدرت مکش متفاوتی دارند. اگر قدرت مکش دستگاه شما در حد انتظارتان نیست باید علت را در یکی از قطعات جاروبرقی  لوله، فیلتر، کیسه و برس جستجو کنید.

لوله یا شلنگ دستگاه اگر مسدود شده باشد نمی تواند جریان هوا را با قدرت به داخل بیاورد. این اتفاق در زمان پارگی شلنگ هم اتفاق می افتد. گرفتگی لوله را برطرف کنید و اگر شلنگ فرسوده شده بود شلنگ نو و با کیفیت را جایگزین نمایید. در مورد فیلتر کثیف اولویت با شستشو است اما اگر بعد از شستشوی فیلتر رنگ آن روشن نشد معلوم می شود که فیلتر باید تعویض شود. تکلیف کیسه جاروبرقی هم کاملا مشخص است. روی برس هم ممکن است با تجمع مو و کرک یا زباله مسدود شود. برس ها را حتماً تمیز نگهدارید.

همیشه دلیل مکش ضعیف به این سادگی ها نیست. گاهی ضعیف شدن موتور یا سایر قطعات داخلی قدرت مکش را پایین می آورد. تعمیرکاران ما می توانند قدرت مکش قبلی را با تعمیر حرفه ای و تخصصی این قطعات دوباره برگردانند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران

در چه مواردی باید تعمیر جاروبرقی فیلیپس را به بهساز سرویس واگذار کنیم؟

در موارد بالا ذکر کردیم که در هنگام بروز مشکلات رایج تا چه حدی می توانید خودتان اقدام به تعمیر جاروبرقی فیلیپس در خانه کنید و چه زمانی باید با بهساز سرویس تماس بگیرید. اما مواردی وجود دارد که توصیه می کنیم به هیچ وجه خودتان تصمیم به تعمیر جاروبرقی فیلیپس در خانه نگیرید.

از جمله این دلایل جرقه زدن های ناگهانی و شدید در قسمت موتور دستگاه است. یا روشن نشدن نمایشگرهای دیجیتالی که معمولا به دلیل نقص در برد دستگاه رخ می دهد. در بروز این موارد دستگاه را با احتیاط از برق جدا کنید و هماهنگی های لازم را با کارشناسان فنی بهساز سرویس برای اعزام تعمیرکار انجام دهید.

مجموعه بهساز سرویس با استفاده از دانش تعمیرکاران و قطعات فابریک و اورجینال برندهای مختلف دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر و آن را سریعاً برای شما ارسال می کنند. رضایت مشتریان دلیل محکمی برای توانمندی ما در تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله جاروبرقی فیلیپس است.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »