20 شعبه درتهران

بررسی مایکروفرهای مدیا

بررسی مایکروفرهای مدیا (تعمیر و نگهداری) + مایکروفر مدیا خوبه؟

یکی از برندهایی که توانسته در سال های اخیر جایگاه خوبی را در میان برندهای قدرتمند بازار خرید مایکروفر بدست بیاورد مایکروفر مدیاست که در مدل های زیاد و ظرفیت های گوناگون عرضه می شود. این دستگاه نیز مانند هر وسیله الکترونیکی و برقی دیگری ممکن است به دلایل مختلفی با نقص در عملکرد مواجه شود که در این مقاله از سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بهساز سرویس به آنها خواهیم پرداخت.

تعمیر مایکروفر مدیا چگونه است؟

تعمیر مایکروفر مدیا بسته به نواقص آن روندی متفاوت دارد. آنچه که این کار را ساده تر می کند استفاده از تجربیات تعمیر کاران بهساز سرویس در عیب یابی سریع و رفع معایب دستگاه است. عمده دلایل و مواردی که مایکروفر مدیا دچار مشکل می شود و ما نیاز به تعمیر آن پیدا می کنیم را در ادامه آورده ایم.

تعمیر مایکروفر مدیا چگونه است؟

چرا دستگاه مایکروفر مدیا روشن نمی شود؟

علاوه بر اینکه باید اتصالات را بررسی کنید بهتر است با روشن کردن وسیله دیگر یا چراغ نزدیکتان ببینید که برق ساختمان قطع نشده باشد. اما به جز این موارد نقص در عملکرد موتور و قطعات آن نیز می تواند موجب روشن نشدن مایکروفر باشد. تعویض موتور نیاز به مهارت دارد که در اختیار تعمیرکاران بهساز سرویس است. به غیر از موتور برد دستگاه عامل دیگری است که می تواند کار نکردن یا روشن نشدن مایکروفر را رقم بزند.

گرم نشدن دستگاه مایکروفر مدیا به چه علتی رخ می دهد?

برای گرم نشدن دستگاه مایکروفر موردهایی باید بررسی شود. اولین مورد سوختگی دیود است، مورد دوم خرابی مگنترون یا لامپ خلا و در نهایت مورد آخر معیوب شدن برد دستگاه است. برای تعمیر برد دقت و مهارت بالایی لازم است تا مبادا به واسطه تعمیر اشتباه سایر قطعات دچار مشکل شوند. چنانچه قصد تعویض مگنترون و دیود را داشته باشید می توانید قطعات اورجینال آن را از بهساز سرویس تهیه نمایید.

گریل نکردن مایکروفر به چه علتی رخ می دهد؟

به غیر از برد دستگاه که مغز فرماندهی مایکروفر شماست و عدم توانایی آن در دستورات مختلف عملکرد دستگاه را با مشکل مواجه می کند، این المنت های مایکروفر است که مانع گریل شدن غذا می شود.

علت خاموش شدن ناگهانی مایکروفر مدیا چیست؟

وظیفه اصلی یک دستگاه مایکروفر ایجاد گرما برای پخت و پز است. اما این گرما باید مدام توسط فن تهویه شود. اگر تهویه به درستی انجام نشود گرمای زیاد دستگاه به شدت به سلامت قطعات برد و موتور صدمه وارد می کندو شرایطی را فراهم میکند که امکان گردش هوا از همه جهات یک مایکروفر امکان پذیر باشد. سپس فن دستگاه را چک کنید. تعمیر فن می تواند منجر به تعمیر مایکروفر مدیا شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مایکروفر

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن دستگاه مایکروفر می تواند خراب شدن سوئیچ در باشد. در مجموع سوئیچ  نقش مهمی در روشن شدن و خاموش شدن دستگاه دارد و اگر فرمان درستی را به برد ارسال نکند کل عملکرد مایکروفر شما را مختل می کند.

کار نکردن دکمه های لمسی مایکروفر به چه علتی است؟

دستگاه مایکروفر با حرارت کار می کند و این حرارت می تواند پنل لمسی را خراب کند. پس تهویه مناسب در سلامت پنل لمسی و دکمه های مایکروفر نیز نقش دارد.

کار نکردن دکمه های لمسی مایکروفر به چه علتی است؟

نچرخیدن سینی مایکروفر به چه دلیلی رخ می دهد؟

سینی مایکروفر به کمک نیرویی می چرخد که موتور زیر سینی آن را ایجاد می کند. پس اگر ظرفی که درون دستگاه گذاشته اید نمی چرخد احتمال خرابی این موتور وجود دارد. اما به جای اینکه بخواهید همان ابتدای کار معیوب بودن موتور را بررسی کنید توصیه می کنیم که از تمیز بودن زیر سینی و محل فیکس کننده مطمئن شوید. در موارد زیادی همین کثیفی ها مانع چرخش سینی می شود.

دو نکته مهم در تعمیر مایکروفر مدیا

در تعمیر مایکروفر مدیا دو نکته مهم را در خاطر داشته باشید. اولا اینکه اولین برنامه شما در تعمیر دستگاه جدا کردن آن از برق است. مرحل دوم نیز استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات معیوب است. قطعات نامرغوب می تواند حتی به موتور مایکروفر صدمه بزند.

بیشتر بخوانید: ظروف نامناسبی که نباید داخل مایکروفر قرار گیرد؟

تعمیر مایکروفر مدیا با بهساز سرویس

برای تعمیر مایکروفر مدیا در تهران شما می توانید از خدمات استثنایی بهساز سرویس برخوردار شوید. این مجموعه تعمیرکارانی را در اختیار دارد که با گذراندن دوره های بسیار معتبر و به کمک دانش فنی بالا قادر به انجام انواع تعمیرات تخصصی روی دستگاه شما هستند.

ما تعمیر مایکروفر شما را به ازای گارانتی تعمیر انجام می دهیم و این کیفیت بالای خدمات ماست که موجب شده بهساز سرویس برای سال ها انتخاب اول مشتریانی باشد که نیاز به تعمیر یا سرویس لوازم برقی آشپزخانه خود دارند.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »