20 شعبه درتهران

تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی

آموزش کامل جرم گیری و تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی

در ادامه مطالب مربوط به تعمیر بخارشوی دلونگی در وبسایت بهساز سرویس، این بار به علت خرابی و تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی این دستگاه ها اشاره خواهیم کرد.

تعمیر بخارشوی دلونگی

علیرغم سطح بالای کیفی دستگاه های دلونگی از جمله بخارشوی این شرکت، ممکن است با گذشت زمان مشکلاتی در آنها پدیدار شود. درصد بالایی از این مشکلات به کمک چند تکنیک و ترفند به راحتی در منزل قابل رفع هستند که در این مقاله و سایر مطالب بهساز سرویس به آنها اشاره کرده ایم. اما بعضی دیگر از نقایص نیاز به داشن فنی بالا و تجهیزات مناسب دارد که بدین منظور شما می توانید روی مهارت تعمیرکاران شرکت حرفه ای بهساز سرویس حساب کنید.

در همین راستا به یکی از مشکلاتی پرداخته ایم که هر چند بسیار کم با آن مواجه خواهیم شد، اما می تواند عملکرد دستگاه را دچار اختلال کند. نقص در عملکرد شیر برقی موجب بروز مشکلاتی در این دستگاه می شود که ما را مجاب به تعمیر بخارشوی دلونگی در سریعترین زمان ممکن خواهد کرد.

تعمیر بخارشوی دلونگی

تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی

دلایل کار نکردن بخارشوی دلونگی می تواند یکی از موارد زیر باشد. دانستن این دلایل به شما در تعمیر بخارشوی دلونگی کمک می کند.

ایجاد جرم و رسوب در بخار شوی دلونگی بمنظور تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی

نه تنها در زمینه شیر برقی دستگاه های بخارشوی بلکه در بسیاری از نواقص عملکرد این دستگاه، رسوب بستن می تواند علت نیاز به تعمیر بخارشوی دلونگی باشد. به همین دلیل است که تعمیرکاران توصیه می کنند که به جای استفاده از آب سخت از آب معدنی در دستگاه های بخارشوی استفاده کنید.

مواد آلی مانند منیزیم و کلسیم می تواند موجب ایجاد رسوب در لوله، درب مخرن، خروجی ها، نازل و اطراف دکمه ها و قطعات داخلی این دستگاه شود. راه های گوناگونی برای از بین بردن رسوب بخارشوی وجود دارد اما بهترین راه از نظر ما این است که شما اجازه ندهید این رسوب ها تشکیل شوند. برای این منظور استفاده نکردن از آب سخت و خالی کردن مخزن در هر بار استفاده از آن کافیست.

اگر شاهد ایجاد رسوب در دستگاه بخارشوی هستید، می توانید راه حل های زیر را امتحان کنید.

 

  • گوش پاک کن و دستمال

اگر رسوب سطحی بود می توانید از گوش پاک کن یا دستمال برای رفع رسوب و جرم منافذ استفاده کنید.

  • محلول رسوب زدایی آب و سرکه در مخزن

خواص سرکه می تواند بخارشوی شما را عاری از رسوب و جرم کند. فراموش نکنید که از آب معدنی در این ترکیب استفاده کنید. محلول را داخل مخزن بریزید و آن را روشن کنید. بسته به ظرفیت دستگاه باید زمانی را برای تخلیه آب مخزن منتظر بمانید.

  • استفاده از جوش شیرین برای تعمیر شیر برقی بخارشوی دلونگی

یک قاشق جوش شیرین در داخل مخزن بریزید و بخار شوی را روشن کنید تا آب مخزن خالی شود . این کار را چند بار انجام دهید تا دستگاه شما از شر رسوبات خلاص شود.

در صورتی که هیچ یک از این موارد نتوانست مشکل را برطرف کند با کارشناسان ما جهت ارسال دستگاه و جرمگیری آن اقدام کنید.

آموزش تعمیر شیر برقی بخارشو دلونگی

قطعات داخلی برد بخارشوی

در صورت رفع نشدن مشکل ممکن است ایراد دستگاه برد آن باشد. برد دستگاه های الکترونیکی بخش مهمی از دستگاه هستند که برنامه ریزی عملکرد بخش های مختلف دستگاه بر روی آن انجام می شود. یک برد از قطعات الکترونیکی ریزی مانند انواع خازن ها، دایاک، دیود و غیره تشکیل شده است. خرابی هر یک از این قطعات عملکرد کلی بخارشوی را تحت تاثیر  قرار می دهد.

بررسی برد دستگاه برای تعمیر بخارشوی دلونگی نیاز به مهارت فنی بیشتری دارد. لذا بهتر است آن را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید. اما اگر امکانات و مهارت کافی دارید می توانید قطعات مختلف برد را بررسی کنید و با عیب یابی مناسب قطعه معیوب را تعویض کنید. دقت کنید که اشتباه در تعمیر برد می تواند به سایر قطعات آسیب بزند.

خراب شدن شیر بخارشوی

در نهایت ممکن است برای رفع مشکل، ناچار به تعویض شیر بخارشوی شوید. برای تعمیرات بخارشوی بصورت صحیح و عدم نیاز به مراجعه مجدد، باید هوشیار باشد که قطعات تقلبی و بی کیفیت را خریداری نکنید.

بدین منظور به شما توصیه می کنیم که برای تعویض شیر برقی دستگاه یا هر قطعه دیگری به بهساز سرویس مراجعه کنید. ما به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی دلونگی و سایر شرکت های بزرگ و معتبر، از قطعات جانبی باکیفیت و استاندارد برای تعمیر بخارشوی شما استفاده می کنیم.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »