20 شعبه درتهران

5 عامل اصلی در خرابی جاروبرقی سامسونگ

در بعضی موارد بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ خودتان می توانید علت خرابی جاروبرقی سامسونگ را پیدا و آنرا تعمیر کنید اما توصیه اکید ما این است که در مواردی که قادر به این کار نیستید با ما تماس بگیرید تا این کار را در سریع ترین زمان ممکن برای شما به انجام برسانیم.

5 دلیل عمده در خرابی جارو برقی سامسونگ عبارت است:

 

1.روشن نشدن دستگاه جاروبرقی

 

یکی از علت های خرابی جاروبرقی سامسونگ روشن نشدن ناگهانی جاروبرقی است در این موارد ابتدا مراحل زیر را بررسی کنید .

  1. چک کردن دوشاخه برق
  2. خرابی پریز برق
  3. قعطی برق ساختمان

بعد از بررسی این موارد در صورتی که مشکل هنوز حل نشده بود یکی از دو مورد زیر موجب خرابی جاروبرقی سامسونگ  و روشن نشدن آن میشود . این موارد را به تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ بهساز سرویس بسپارید، زیرا تعمیر آن نیاز به توانمندی بالا دارد و اگر توسط فرد غیر ماهر انجام شود می تواند میزان آسیب دستگاه را بیشتر کند.

 

2.علت بوی سوختگی در خرابی جاروبرقی از چیست؟

 

بوی سوختگی به دلایل زیر اتفاق می افتد:

  1. پر شدن کیسه
  2. کثیف شدن فیلتر
  3. مسدود شدن لوله جاروبرقی
  4. مشکل در سیم پیچی جاروبرقی
  5. معیوب شدن موتور
  6. معیوب شدن برد دستگاه

اجازه ندهید تحت هیچ شرایطی کیسه پر یا فیلتر کثیف شود. این دو مورد اگر رعایت نشود گرد و خاک داخل موتور نفوذ می کند و موجب سوختگی آن می شود. تعویض موتور جاروبرقی هزینه سنگینی برای شما به همراه دارد. مسدود شدن لوله نیز به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. حتماً لوله را در این حالت تمیز کنید تا بتوانید راحت تر کار خود را ادامه دهید. اگر سیم پیچی جاروبرقی با مشکل مواجه شده بود باید سریعاً و قبل از اینکه قطعات بیشتری آسیب ببیند عیب آن را برطرف کنید.

 

3.خرابی جاروبرقی سامسونگ و علت مکش ضعیف آن چیست؟

موتور دستگاه کمک می کند تا جریان هوا زباله ها را از طریق لوله به داخل محفظه کیسه انتقال دهد. مسدود بودن لوله اجازه نمی دهد هوا به درستی جریان پیدا کند. همچنین اگر کیسه پر باشد نیز قدرت مکش افت خواهد کرد. اما بدترین حالت که منجر به ضعیف شدن مکش می شود ضعیف شدن موتور دستگاه جاروبرقی است.

4.جمع نشدن سیم جاروبرقی بخاطر چیه؟

در بسیاری از موارد نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ برای رفع این مشکل را ندارید و فقط کافیست سیم را تا انتها بیرون بیاورید و با کمک سیم جمع کن اقدام به جمع کردن سیم کنید. اگر مشکل حل نشد یکی از قطعات سیم جمع کن معیوب است و تعمیرکار حرفه ای باید آن را بررسی کند. برای جلوگیری از بروز این اتفاقات همیشه بگذارید چیزی بین نیم متر تا یک متر از سیم داخل جاروبرقی بماند تا کشیدگی ناگهانی به سیم جمع کن آسیب نزند.

5.بررسی سر و صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ در خانه

گاهی جاروبرقی سامسونگ سر و صدای زیادی تولید می کند. این سر و صدا دلایل مختلفی دارد:

  • لوله جاروبرقی با اشیا یا زباله مسدود شده است.
  • کیسه جاروبرقی پر شده است.
  • فیلتر ها کثیف شده اند یا هنگام تعویض در جای خود قرار نگرفته اند.
  • موتور جاروبرقی یا بلبرینگ ها آسیب دیده است.
  • فن به درستی کار نمی کند.

نکات مهم در تعمیر جاروبرقی سامسونگ در خانه

نکات مهم در خرابی جاروبرقی و  تعمیر آن در خانه

اگر به جای ارسال دستگاه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ قصد دارید آن را در خانه تعمیر کنید چند نکته را باید در خاطر داشته باشید. اول از همه اینکه دستگاه را از برق جدا کنید تا به شما و قطعات دستگاه آسیبی وارد نشود.

نکته مهم دیگر این است که در بسیاری از موارد تعمیر جاروبرقی نیاز به ابزار حرفه ای و تخصص بالا دارد که شاید در دسترس شما نباشد. مهمترین قطعات که شامل این نکته می شوند برد الکترونیکی دستگاه جاروبرقی و موتور آن است. در تماس هایی که با مرکز بهساز سرویس گرفته می شود موارد زیادی وجود دارد که صاحب دستگاه برای تعمیر موتور جاروبرقی اقدام به باز کردن جاروبرقی کرده اما به جای تعمیر صدمات بیشتری را به دستگاه وارد نموده است. این اتفاق در مورد برد دستگاه نیز صادق است.

اما نکته ای که باید متذکر شویم این است که هرگز به خاطر ترس از هزینه اقدام به تعمیر قطعات پیچیده در منزل نکنید. زیرا در بهساز سرویس هزینه تعمیر و تعویض به قیمت معقول و استاندارد دریافت خواهد شد. ضمن آنکه تعمیر ناآگاهانه نه تنها در هزینه صرفه جویی نمی کند بلکه با صدمات بیشتر به دستگاه ممکن است این هزینه تا چند برابر افزایش پیدا کند. ما در کنار شما هستیم تا مشکلات این چنینی را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین درجه کیفی انجام دهیم.

در پایان توصیه میشود حتماً قبل از خرید جاروبرقی سامسونگ به بررسی جاروبرقی های سامسونگ دقت فراوانی داشته باشین و همچنین یاد بگیرید که چگونه از جاروبرقی استفاده کنیم که خراب نشود؟

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »