20 شعبه درتهران

دلایل خرابی دسته جاروبرقی چیست؟

وظیفه دسته جاروبرقی چیست؟

دسته جاروبرقی نقش مکمل موتور جاروبرقی را ایفا می‌کند، در واقع در جاروبرقی موتور بدون دسته و دسته بدون موتور ناقص است بخش‌ های دیگر نیز مهم هستند اما این دو قطعه مهم تر هستند. دسته جاروبرقی از جنس فلز است و قابلیت تنظیم و کوتاه و بلند شدن دارد که به دلیل این خاصیت به آن لوله تلسکوپی می‌گویند.

دلایل خرابی دسته جاروبرقی و تعمیر آن چگونه چیست؟

خرابی دسته جاروبرقی به ندرت و خیلی کم پیش میاید مثلا ممکن است به دلیل کوتاه بودن دسته نسبت به قد فشار زیادی به آن وارد شود و قسمت کوتاه و بلند کردن دسته هرز شود و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

خرابی دسته جاروبرقی از مشکلات اساسی محسوب نمی‌ شود زیرا به راحتی می‌ توان آن را تعویض کرد و نیازمند صرف وقت زیادی هم نیست.

برخی مواقع ممکن است دسته جاروبرقی شروع به جرقه زدن کند که در این شرایط باید دست از کار کشید و جاروبرقی را خاموش کرد و آن را از پریز کشید این ایراد مربوط به بخش داخلی و موتور جاروبرقی می‌ باشد که باید برطرف شود.

در برخی موارد نیز ممکن است دسته جاروبرقی به دلیل گیر کردن آشغال در آن تولید صدا کند که در این صورت نیز راه حل چک کردن لوله جاروبرقی و خارج کردن شی از آن می‌ باشد‌، گاهی نیز این صدا ممکن است از لق شدن دسته جاروبرقی باشد که باید تعویض شود.

جمع‌بندی نهایی

دسته‌ های جاروبرقی اصولا دچار مشکل نمی‌ شوند و اگر هم ایرادی پیدا کنند بسیار جزئی هستند که حتی اگر جزئی هم نباشد نیازی به صرف وقت و تجربه بسیار ندارد.

تعمیر دسته جاروبرقی

لازم به ذکر است که برای تعمیر جاروبرقی خود می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بهساز سرویس در تهران که نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس و همینطور نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران و….. می باشد مراجعه کنید.

  • برای خرید جاروبرقی اطلاعات بیشتر می خواهید؟

                          راهنمای خرید جاروبرقی خوب

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »