20 شعبه درتهران

روشن نشدن بخارشوی

علت روشن نشدن بخارشوی چیست؟

وقتی دستگاه برقی از جمله بخارشوی روشن نمی شود معمولاً این حس در مصرف کننده ایجاد می شود که این نوع خرابی بدترین خرابی ممکن است.

و احتمالاً تعمیر بخارشوی هزینه سنگینی را برای وی در بردارد، اما این واقعیت ماجرا نیست…!

در موارد زیادی روشن نشدن بخارشوی به دلایل بسیار ساده ای اتفاق می افتد ،خود شما نیز می توانید با ابزارهای خانگی این مشکل را براحتی حل کنید و مجددا از دستگاه استفاده کنید ،در این بخش از وبسایت تعمیرات لوازم خانگی بهساز سرویس به این نوع دلایل روشن نشدن بخارشوی اشاره خواهیم کرد و خواهیم گفت که در صورت امکان چگونه می توانید خودتان این مشکلات را رفع کنید.

بهنگام روشن نشدن بخارشوی اتصال را چک کنید.

یکی از ساده ترین دلایل روشن نشدن بخارشوی قطع ارتباط دستگاه با برق است ،چک کنید که دو شاخه دستگاه به درستی داخل پریز برق رفته باشداگر از سه راهی یا چهار راهی برق استفاده می کنید مطمئن شوید که سه راهی سالم است می توانید برای اطمینان یک دستگاه دیگر را به سه راهی بزنید یا دستگاه خود را به ورودی پریز برق دیگری وصل کنید توصیه ما این است که از سه راهی هایی استفاده کنید که نسبت به نوسانات برق واکنش نشان می دهند این سه راهی ها با قطع کردن برق دستگاه در شرایط نوسان برق، تاثیر زیادی در حفظ سلامت بخارشوی شما دارند.

علت روشن نشدن بخارشوی چیست؟

قطعی و پارگی سیم دستگاه

در مواردی نادر ممکن است سیم دستگاه پاره شده باشد که این خود می تواند یکی از علت های روشن نشدن بخارشوی باشد،برای چک کردن این مورد حتما اول دوشاخه را از پریز جدا کنید تا حادثه ای برای شما اتفاق نیافتد،سپس بصورت چشمی وضعیت سلامت سیم را بررسی کنید.

داغ شدن بیش از حد موتور به دلیل کارکردن مداوم با دستگاه

این اتفاقی است که برای بسیاری از دستگاه های برقی ممکن است رخ دهد.کار کردن پشت هم با دستگاه باعث داغ شدن موتور و در نتیجه باعث روشن نشدن بخارشوی می شود.همچنین کار کردن طولانی مدت بدون استراحت دادن به بخارشوی به قطعات الکتریکی موجود در داخل کابین دستگاه از جمله فیوزها و سنسورها فشار زیادی وارد می کند.این فشار ممکن است موجب خرابی قطعات حساس شود که هزینه سنگینی را در هنگام تعمیر بخارشوی به شما وارد می کند.در روزهایی که قصد استفاده از بخارشوی را دارید هر از گاهی آن را خاموش کنید تا دستگاه شما استراحت کند.

بخارشوی روشن نمی شود علت چیه؟

خالی شدن آب مخزن علت روشن نشدن بخارشوی

بعضی از مدل های بخارشوی با تمام شدن آب مخزن بصورت اتوماتیک خاموش می شوند بسیاری از افراد در هنگام خرید بخارشوی از این موضوع اطلاع ندارند.همین باعث می شود که این افراد تصور کنند دستگاهی که خریده اند معیوب است و فقط یک بار توانسته اند از آن استفاده کنند اگر دستگاه جدید شما خاموش شد، ابتدا دستگاه را از برق جدا کنید و با رعایت احتیاط کامل مخزن آن را چک کنید تا آب مخزن تمام نشده باشد فقط در هنگام چک کردن این موضوع علاوه بر اینکه بخارشوی را از برق جدا کردید اجازه دهید کمی زمان بگذرد تا اگر آبی داخل دستگاه مانده باشد ، دست و صورت شما را نسوزاند.

بهسازان سرویس نماینده مجاز تعمیر وسایل برقی و خانگی

علاوه بر آنچه در مورد علت روشن نشدن بخارشوی عنوان کردیم دلایل دیگری مانند مشکل در موتور جاروبرقی، خرابی قطعات داخلی و نیاز به تعویض یا تعمیر این قطعات وجود دارد که منجر می شود برای تعمیر بخارشوی اقدام کنید،اگر با چک کردن موارد بالا مشکل روشن نشدن بخارشوی شما حل نشد قبل از هر اقدام دیگری با شرکت بهسازان سرویس جهت آموزش تعمیر بخارشوی تماس بگیرید.تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

شرکت بهسازان سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود در تهران و همچنین بخارشوی دلونگی در ایران، از دانش مهندسان کاربلد و حرفه ای این سرزمین جهت تعمیر انواع دستگاه های برقی بهره می برد.

در صورتی که برای تعمیر بخارشوی و سایر دستگاه های خود نیاز به تعویض قطعات داشته باشید،ما قطعات اصل و اورجینال دستگاه هایی که خریداری کرده اید را با قطعه معیوب تعویض خواهیم کرد تا بتوانید همچون روز اول از آنها استفاده کنید.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »