20 شعبه درتهران

قیمت زغال جاروبرقی ال جی

جاروبرقی از پرکاربردترین لوازم خانگی می باشد به طوری که امروزه کمتر منزلی را می توان پیدا کرد که جاروبرقی نداشته باشد. به دلیل پیشرفت های تکنولوژی و عادت های زندگی، مردم دوست دارند در محیط های تمیزی حاضر باشند و همیشه محیط زندگی خود را تمیز نگه دارند. همین عادت باعث شده است که دستگاه های جاروبرقی بسیار مورد استفاده قرار بگیرند.

به دلیل استفاده زیاد و روزمره از جاروبرقی ، قطعات مصرفی در دستگاه جاروبرقی پس از اتمام عمر مفیدشان دیگر کار نمیکنند و نیازمند تعویض میباشند . یکی از قطعاتی که در مدت های معین باید تعویض شود زغال جاروبرقی می باشد. زغال جاروبرقی ال جی در قسمت موتور جاروبرقی  ال جی قرار داشته و کارایی موتور بستگی به آن دارد. این قطعه در طول استفاده کوتاه و کوتاه تر شده و در نهایت تمام می شود. با تمام شدن و یا حتی کوتاه شدن زغال جاروبرقی ، کارایی موتور جاروبرقی کاهش پیدا کرده و این قطعات سریعا باید تعویض شوند. در ادامه این مقاله به بررسی قیمت زغال جاروبرقی ال جی می پردازیم. پس با ما همراه باشید..

با افزایش محبوبیت جاروبرقی ها و تقاضای بی نظیر از این دستگاه، اکثر شرکت های تولیدی لوازم خانگی بزرگ به تولید این محصول روی آورده اند. یکی از اولین و موفق ترین شرکت های تولید کننده جاروبرقی شرکت ال جی  ( LG ) می باشد که هنوز هم با معرفی و تولید محصولات با کیفیت به رقابت خود در بازار ادامه می دهد.

جارو برقی های تولید شده توسط شرکت ال جی مانند هر جاروبرقی دیگر موجود در بازار زغال داشته و این زغال ها پس از مدتی باید تعویض شوند. زغال ها کیفیت مختلفی داشته و در بازه قیمتی متفاوتی به فروش می رسند. همچنین شایان ذکر است که در فروشگاه های مختلف قیمت این قطعات می تواند متفاوت باشد. با این همه حال محدوده قیمت زغال جاروبرقی ال جی  را می توان  تعیین کرد.

 

قیمت زغال جاروبرقی ال جی

زغال جاروبرقی ال جی اکثرا از یک نوع بوده و برای هر شرکت زغال خاصی تولید نمی شود. این زغال ها اغلب به صورت یک جفت به فروش می رسند. قیمت زغال ها با توجه به کیفیتی که دارند و با در نظر گرفتن نوع فروشنده آن بین 35 تا 150 هزار تومن متغییر می باشد.

سخن پایانی

زغال یکی از قطعات موتور جاروبرقی می باشد که در اثر استفاده از آن، کوتاه و کوتاه تر شده و سرانجام تمام می شود. این قطعات از جنس گرافیت بوده و هر چه کیفیت آن ها بیشتر باشد جارو کمتر دچار مشکلاتی از جمله جرقه زدن می شود.

اگر جاروبرقی از برند ال جی دارید، در صورت مشاهده علائمی از تمام شدن زغال جاروبرقی ال جی، بایستی فورا آن ها را عوض کنید. چرا که در غیر اینصورت صدمات جبران ناپذیری برای دستگاه وارد می شود. و حتی گاها مجبور خواهید بود تا کل موتور جاروبرقی ال جی  را عوض کنید. قیمت زغال های جاروبرقی ال جی متفاوت بوده و به پارمتر هایی نظیر جنس، کیفیت، فروشنده و … بستگی دارد.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »