20 شعبه درتهران

مزایا و معایب جاروهای شارژی

جاروهای شارژی جایگزین نپتون

امروزه نسل جدیدی از جاروها روی کار آمدند که علاوه بر برقی بودن احتیاج به اتصال به پریز ندارند و به صورت شارژی هستند در واقع جارو شارژی جایگزین جاروهای دستی یا همان نپتون است.

مزایای جاروهای شارژی چیست؟

به دلیل عدم اتصال به پریز جابجایی آن به هر نقطه از خانه امکان پذیر است.

وزن پایین جارو شارژی امکان حمل آن‌ها را بسیار ساده کرده است زیرا وزن آن‌ها نصف وزن جاروهای برقی است.

مزایا و معایب جاروهای شارژی
جاروهای شارژی فضای کمتری را نسبت به جاروهای برقی اشغال می‌کنند.

این جاروها چندین کاربرد دارند و علاوه بر مکش گرد و خاک مکش آب را نیز از سطوح انجام می‌دهند و به دلیل داشتن سری‌های گوناگون از جمله بدون گوشه، گوشه‌دار، مثلثی و دایره‌ای امکان تمیز کردن هر نقطه را به راحتی فراهم می‌کنند.

معایب جارو شارژی

به دلیل شارژی بودن این دستگاه امکان استفاده از آن در هر زمان که بخواهید میسر نیست زیرا ممکن است شارژ آن تمام شده باشد و برای شارژ دوباره آن نیازمند ۲ الی ۱۶ ساعت زمان هستیم که این زمان با توجه به قیمت جارو شارژی متغیر است یعنی هرچه یک جارو ارزان‌تر باشد دیرتر شارژ می‌شود و هرچه گران‌تر باشد زودتر شارژ انجام می‌شود.

ظرفیت پایین کیسه جارو شارژی از دیگر معایب این دستگاه است زیرا برای تمیز کردن سطوح بزرگ نیازمند وقت بیشتر برای خالی کردن مداوم کیسه آن هستیم.

جاروهای شارژی
قدرت پاک‌کنندگی جارو شارژی تقریبا نصف جاروهای برقی است و این از معایب جاروهای شارژی نسبت به جاروهای برقی محسوب می‌شود.

جمع‌بندی نهایی

با یک جمع‌بندی می‌توان به این نتیجه رسید که هر محصولی در کنار مزایایی که دارد معایبی را نیز شامل می‌شود اما این معایب سبب نمی‌شوند که از استفاده آن محصول خودداری کنیم زیرا هر محصولی حتی با وجود معایب قابلیت‌ها و کارایی‌های مخصوص به خود را دارد مانند همین جاروهای شارژی که با داشتن معایب کاربردی هستند.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »