20 شعبه درتهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در تهران زیر نظر بهترین تعمیرکاران مجاز جاروبرقی پاناسونیک و کارشناسان خبره تعمیر جاروبرقی پاناسونیک آماده ارائه خدمات برای همشهریان عزیز تهرانی و اطراف

در این مقاله از بهساز سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در تهران به بررسی نکات مهمی در حفظ و نگهداری این وسیله می پردازیم. در ادامه قطعات و اجزای مختلفی را از جاروبرقی نام می بریم که سهل انگاری در مورد نحوه استفاده و مراقبت از آنها می تواند منجر به آسیب دیدن دستگاه شما شود.

علاوه بر توصیه به رعایت موارد زیر در صورتی که دستگاه شما معیوب شده است و نیاز به کمک تعمیرکاران ما دارید کافیست تا با یک تلفن ساده از خدمات ویژه بهساز سرویس جهت تعمیر جاروبرقی پاناسونیک برخوردار شوید.

در ادامه به معرفی اجزا و قطعات جاروبرقی پاناسونیک خواهیم پرداخت.

 کیسه جاروبرقی پاناسونیک

یکی از مهمترین قطعات و اجزای دستگاه های جاروبرقی کیسه آنهاست. استفاده نادرست و عدم توجه به پرشدن کیسه می تواند به سایر قطعات آسیب بزند که مهمترین آنها موتور جاروبرقی است. باید دقت داشته باشید که حتماً قبل از پر شدن کیسه آن را خالی کنید و اگر احساس می کنید که کیسه فرسوده شده است یک کیسه جدید جایگزین کنید. برای اطمینان از اینکه خالی کردن کیسه را فراموش نمی کنید، زمانی که 75 درصد از کیسه پر شد، آن را خالی کنید.

تعمیرات انواع جاروبرقی پاناسونیک در نمایندگی

اگر هم این مورد را فراموش کردید علائم زیر می توانند هشدار دهنده هایی برای پر شدن کیسه باشند:

  • سر و صدای زیاد دستگاه
  • بیرون آمدن بوی ناخوشایند از دستگاه
  • داغ شدن بیش از اندازه
  • ضعیف شدن مکش جاروبرقی پاناسونیک

البته بهتر است قبل از بروز این عوامل کیسه را خالی کرده باشید زیرا در صورت تکرار چند باره دستگاه شما با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

فیلترهای جاروبرقی پاناسونیک

فیلترهای جاروبرقی پاناسونیک دارای اهمیت زیادی هستند زیرا از نفوذ گرد و غبار داخل موتور جلوگیری به عمل می آورند. فیلترهای هوا را می توان شست اما بهتر است بعد از چند بار شستشو اقدام به تعویض آن کنید. برای اینکه مطمئن شوید که زمان عوض کردن فیلتر رسیده است می توانید ببینید که بعد از شسته شدن فیلتر آیا فیلتر به رنگ روشن در می آید یا کثیفی روی آن می ماند. اگر کثیفی باقی مانده باشد مشخص می شود که فیلتر باید با یک فیلتر اورجینال و اصل تعویض شود. فیلتر اورجینال پاناسونیک را می توانید از نمایندگی مجاز جاروبرقی پاناسونیک خریداری کنید.

لوله جاروبرقی پاناسونیک

لوله جاروبرقی پاناسونیک محل عبور زباله ها از روی سطح به داخل کیسه هستند. این مسیر نباید به هیچ وجه مسدود باشد یا با پارگی مواجه شود. لذا در هنگام تمیز کردن سطوح حواستان به اشیای تیز و بزرگ باشد. مواردی مانند سیگار روشن یا زغال را با جاروبرقی محو نکنید. همچنین اگر دستگاه شما توانایی پاک کردن سطوح مرطوب را ندارد از این کار خودداری کنید.

شلنگ پاره را می توانید بصورت موقت چسب کاری کنید اما در اسرع وقت تعویض آن را در دستور کار خود قرار دهید.

سیم جمع کن جاروبرقی پاناسونیک

سیم جمع کن ها از تعداد زیادی قطعات تشکیل شده اند که در نوع خود مکانیزم پیچیده ای دارند. یک تعمیرکار با تجربه در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک می تواند به خوبی از عهده تعمیر این قطعه بر بیاید. پس به جای اینکه وقت و انرژی خود را برای این کار صرف کنید، ابتدا سیم را تا انتها بیرون بیاورید و برای جمع کردن سیم اقدام کنید. اگر مشکل حل نشد بهتر است با بهساز سرویس جهت اعزام نیروی تعمیرکار تماس بگیرید.

نمایندگی مجاز جاروبرقی پاناسونیک تهران

نکاتی در مورد تعمیر موتور و برد الکترونیکی دستگاه های جاروبرقی پاناسونیک

دو قطعه مهم دستگاه های جاروبرقی برد و موتور هستند که تعمیر انها کار دشواری محسوب می شود. برای تعمیر موتور باید خیلی زودتر از اینکه به سایر قطعات آسیب وارد شود اقدام کنید. توصیه می کنیم در این موارد کار را به بهساز سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در تهران واگذار کنید اما اگر خودتان قصد تعمیر موتور را دارید حتماً دستگاه را از پریز یا محافظ جدا نمایید.

برای تعمیر برد جاروبرقی هم تعمیرکاران ما با یک بررسی حرفه ای به سرعت عیوب این قطعه را شناسایی و بر طرف می کنند. در صورتی که نیاز به تعمیر برد باشد استفاده از بردهای اورجینال جاروبرقی های پاناسونیک کمک می کند که دستگاه شما مثل روز اول با دقت بالا کار کند.

بهساز سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در تهران

شرکت بهساز سرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در تهران را بر عهده دارد تا بتواند به شما همشهریان عزیز برترین خدمات را ارائه دهد. همچنین ما نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران و نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در تهران نیز هستیم.

گارانتی تعمیر، قطعات اورجینال، هزینه مناسب خدمات تنها بخشی از مزایای استفاده از خدمات بهساز سرویس است.

ما توانسته ایم در تمامی این سال ها فعالیت حرفه ای و تخصصی درصد بالایی از رضایت مشتریان خود را برآورده کنیم. بگونه ای که بسیاری از مشتریان امروز ما با توصیه مشتریان قدیمی تعمیر دستگاه شان را به بهساز سرویس واگذار می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر کافیست با شماره تلفن 66369748-021 تماس حاصل نمایید.

تا راهنمایی های لازم را از همکاران ما در بهساز سرویس دریافت کنید.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »