20 شعبه درتهران

دلایل روشن نشدن جاروبرقی 

در شروع یک روز کاری هنگامی که خانم خانه برای نظافت و غبارروبی منزل اقدام می‌کند و می خواهد جاروکشی خانه را انجام دهد وقتی جاروبرقی را روشن میکند متوجه می شود که جارو روشن نمی شود و نمی تواند به کار خود ادامه دهد. او مجبور می شود برای رفع عیوب جاروبرقی دستگاه را به تعمیر کار مجرب و کار آزموده ارجاع دهد. نگران نباشید همیشه روشن نشدن جاروبرقی به علت سوختن موتور آن نمی باشد.

دلایل روش نشدن جاروبرقی 

  • پریز، برق ندارد.

ابتدا پریز برق را بررسی کنید و مطمئن شوید که دچار مشکل نشده و برق در آن جریان دارد، اگر بررسی را انجام دادید اما باز هم جاروبرقی روشن نشد باید با یک تعمیرکار جاروبرقی مشورت کنید.

  • کشیدگی و آسیب سیم رابط جارو

اگر سیم جاروبرقی آسیب ببیند و در اثر کشیده شدن دچار قطعی شود باعث می شود برق در موتور جاروبرقی جریان پیدا نکند و همین اشکال ساده که معمولا هم با چشم قابل رویت نمی باشد سبب روشن نشدن جاروبرقی و نگرانی شما می شود.

  • سوختن یا نیم سوز شدن موتور  می تواند روش نشدن جاروبرقی را منجر شود.

همانطور که می دانید موتور برای همه وسایل برقی بسیار حیاتی و ضروری می باشد و وقتی با مشکل رو برو شود بر عملکرد کل دستگاه تاثیر می گذارد. اگر موتور دستگاه شما نیم سوز شود یا کلا بسوزد جاروبرقی دیگر روشن نمی شود و برای رفع ایراد آن و تعویض موتور باید جارو را به تعمیرگاه ببرید.

  • خراب شدن سیم جمع کن

خراب شدن سیم جمع کن هم یکی دیگر از دلایل تعمیر جاروبرقی می باشد. زیرا اگر شاخک های سیم جمع کن به حلقه گردان متصل نشوند از جریان برق به موتور دستگاه جلوگیری می کند و همین امر باعث می شود که جاروبرقی شما روشن نشود.

  • خراب شدن کلید روشن/خاموش بدلیل روشن نشدن جاروبرقی

در اثر استفاده مداوم و فشار بر روی دکمه استارت ممکن است این دکمه مهم دچار فرسودگی و شکستگی شود و اتصالات جاروبرقی قطع شود که همین امر سبب روشن نشدن جاروبرقی میشود.

  • پرشدن کیسه جارو برقی

اگر خوش شانس باشید روشن نشدن جاروبرقی تان می تواند به علت پر شدن کیسه جاروبرقی باشد که با خالی کردن یا تعویض کیسه جاروبرقی مشکل برطرف شده و جارو روشن می شود و شما می توانید به کار خود ادامه دهید.

  • کثیف شدن فیلتر می تواند باعث روش نشدن جاروبرقی شود.

فیلترها در صورت کثیف شدن باعث روشن نشدن جاروبرقی می شوند. برای برطرف کردن این مشکل  فیلترها را تمیز کرده و آن ها را شستشو دهید و یا فیلتر را تعویض کنید.

  • داغ کردن جاروبرقی علت روشن نشدن جاروبرقی است.

در صورتی که جاروبرقی مدت زمان زیادی کار کند داغ می کند و ممکن است یک مدت کوتاهی روشن نشود. در این صورت به جارو استراحت دهید و بعد از گذشت دقایقی که از  خنک شدن جارو برقی اطمینان پیدا کردید، سپس آن را روشن کرده و به کار خود ادامه دهید.

تعمیر جاروبرقی در تهران

تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی بهساز سرویس در تهران تعمیرات جاروبرقی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.

در این مرکز تعمیرات انواع جاروبرقی با برندهای مختلف و معتبر چون:

انجام می پذیرد. تکنسین های بهساز سرویس سعی بر این دارند که قطعات مشکل دار جاروبرقی شما را به جای تعویض تعمیر کنند تا شما با کمترین هزینه به نتیجه مطلوب برسید. و این اطمینان را داشته باشید که در صورت ممکن نبودن تعمیر قطعه و نیاز به تعویض قطعه پرسنل بهساز سرویس از قطعات اصلی و اورجینال برای دستگاه شما استفاده می کنند. تعمیرکاران بهساز سرویس دارای تجربه بالا در زمینه تعمیر جاروبرقی های فیلیپس، ال جی، بوش و …. می باشند و از ایرادات دستگاه جاروبرقی کاملا اطلاع دارند وهمین امر باعث می شود که هزینه های اضافی به شما تحمیل نشود.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »