20 شعبه درتهران

تعمیر موتور جاروبرقی ال جی

اگر موتور جاروبرقی در منزل خراب شد چیکار کنیم؟

موتور جاروبرقی ال جی یا هر جاروبرقی دیگری بخش اصلی آن را تشکیل می‌دهد و در واقع اساس کار جاروبرقی بر پایه موتور آن استوار است و تا عملکرد درست موتور صورت نگیرد جاروبرقی مکش مناسبی نخواهد داشت به همین دلیل زمانی که موتور به صورت کلی بسوزد هیچگونه مکشی صورت نخواهد گرفت زیرا جاروبرقی روشن نمی‌شود.

دلایل خراب شدن موتور جاروبرقی ال جی

  • عدم توجه به پر بودن کیسه و استفاده از جاروبرقی
  • پاک نکردن فیلتر جاروبرقی به طور مرتب یا تعویض آن

 

پس به منظور جلوگیری از ایجاد نقص در موتور جاروبرقی ال جی همواره دو مورد ذکر شده در بالا را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که اگر موتور جاروبرقی ال جی نیم سوز شود مدتی با قدرت کم به کار خود ادامه می‌دهد اما استفاده از جاروبرقی که موتور آن آسیب دیده و نیم سوز شده منجر به از بین رفتن موتور یعنی سوختن کامل آن می‌شود و می‌بایست اقدام به تعویض و تعمیر آن نمود.

در نتیجه با آگاهی از سوختن یا نیم سوز شدن یا هر گونه مشکل دیگر در موتور جاروبرقی باید سریعا دست از کار با جاروبرقی بکشید و از آنجایی که موتور جاروبرقی قسمت حساس آن است و نیازمند تخصص خاص برای تعمیر است سریعا آن را به یک تعمیرکار ماهر نشان دهید.

تعمیر موتور جاروبرقی ال جی در نمایندگی بهساز سرویس

بهساز سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در تهران و همچنین نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران هرگونه مشکل درجاروبرقی و وسایل برقی شما را اعم از نقص در موتور جاروبرقی در کمترین زمان و به بهترین نحو و بدون مراجعه حضوری شما برطرف می‌کند.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »