20 شعبه درتهران

لوازم خانگی زیمنس-Siemens

لوازم خانگی زیمنس

زیمنس یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در اروپا است. مدیریت این شرکت در شهر برلین و مونیخ آلمان است که در سال 1847 توسط ورنر فون زیمنس و یوهان جورج هالسکه تاسیس شد و پایه های یک برند پرآوازه برای اولین بار در شهر برلین، پایتخت آلمان گذاشته شد. امروز برند زیمنس به ویژه از نظر مهندسی، نوآوری، کیفیت و قابلیت اطمینان به جایگاه مهمی دست یافته است. اکنون برند زیمنس در نزدیک به ۲۰۰ کشور دنیا به عنوان یک شرکت بین المللي حضور دارد و فعالیت می کند. از اینرو بخش مهمی از فعالیت شرکت زیمنس معطوف به تولید لوازم خانگی می شود که با طراحی های الهام بخش خود جلب توجه می کنند. در واقع محصولات زیمنس که تمام جزئیات آن با دقت و توجه فراوان تهیه شده است، این فرصت را به شما می دهد تا به سبک مورد نظرتان در خانه دست یابید.

زیمنس با طیف گسترده محصولات خود به شما این امکان را می دهد تا با محصولات فناورانه پیشرفته خود، تجربه های فراموش نشدنی را در خانه داشته باشید. لوازم خانگی زیمنس که به نرم افزارهای هوشمند و حسگرهای خلاقانه مجهز شده اند، کارایی و سهولت استفاده را در اولویت قرار می دهند. اگرچه این محصولات با فناوری پیشرفته شما را قادر می سازند بهترین نتایج را در کوتاه ترین زمان به دست آورید، اغلب قیمت بیشتری نیز دارند. اما با اینحال زیمنس با درک فناوری نوآورانه و نگرش خاصش که در طول زمان با فناوری همگام می شود، دائما در حال رشد و توسعه است. لذا محصولات آن با فلسفه زندگی راحت به گونه ای طراحی شده اند که یکی از بهترین ها در کلاس خود باشند.

 در طراحی محصولات زیمنس از جمله لوازم خانگی آن، هدف تامین راحتی است اما در عین حال بهره وری انرژی نیز در نظر گرفته شده است. به همین دلیل یکی از حوزه های مسئولیت زیمنس تولید لوازم خانگی با مصرف انرژی بهینه است. زیمنس با تلاش برای ایجاد راحتی در تمام قسمت های خانه، در بسیاری از لوازم خانگی از یخچال و ماشین لباسشویی یا ظرفشویی گرفته تا جاروبرقی و غذاساز و اتو و… به موفقیت های بزرگی دست یافته است و امروز حتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن Home connect وسایل خانه زیمنس را از دور کنترل کنید و زندگی را آسان تر کنید. به لطف این اپلیکیشن دیگر نگران فراموش کردن اتوی دوشاخه نخواهید بود. زیمنس با این اپلیکیشن راحتی شما را در نظر گرفته است.

جاروبرقی زیمنس

بسیاری از کاربران به دنبال یک جاروبرقی با کارایی بالا هستند که آنها را در تمیزکاری های سخت ناامید نکند. لذا با جاروبرقی های با کیفیت زیمنس هیچوقت ناامید نخواهید شد چون با استفاده از آنها می توانید همه جا را به سرعت و به راحتی تمیز کنید. با مدل های جاروبرقی عمودی زیمنس، جارو کردن خانه دیگر برای شما دردسر نیست. به لطف قدرت مکش بالا، همه جا را در زمان کوتاهی حتی در پایین ترین حالت تمیز می کند. به علاوه با لوله تلسکوپی بلند خود حتی در فضاهای تنگ و باریک، عملکرد مورد انتظار را نشان می دهد و با قدرت تمیزکنندگی بالا می تواند بر سخت ترین کارها غلبه کند. همچنین با فناوری sensor Bagless بر عملکرد دستگاه نظارت می کند و می تواند با حداقل تعمیر و نگهداری، قدرتمند و بی صدا کار کند.

لوازم خانگی زیمنس با هدف دستیابی به بالاترین نتیجه و با کمترین تلاش در حین انجام کارهای خانه، جاروبرقی های خود را به سیستم selfyclean مجهز نموده که یک سیستم تمیز کردن هوشمند اتوماتیک است و می توانید فیلتر را بدون تماس با گرد و غبار تمیز کنید. یا با مدل های دارای ویژگی بدون صدا، صدای جاروبرقی شما را اذیت نخواهد کرد. معمولا جاروبرقی های زیمنس با قدرت موتور ۲۴۰۰ وات استفاده ای بی صدا ارائه می دهند. همچنین به لطف طراحی آرگونومیک جاروبرقی های زیمنس می توانید آن را براحتی در خانه حمل کنید یا قدرت مانور بالایی داشته باشید و در هر نقطه ای از خانه به سرعت حرکت کنید. به علاوه جاروبرقی های زیمنس ابعاد بزرگی ندارند و در ابعادی تولید می شوند که  برای همه در زندگی روزمره قابل حمل باشد. می توانید از جاروبرقی زیمنس به صورت افقی یا عمودی استفاده و نگهداری کنید.

ماشین لباسشویی زیمنس

ماشین لباسشویی از دیرباز جزو ملزومات هر خانه ای بوده است. مدل های ماشین لباسشویی که بر اساس ویژگی های برنامه و کلاس های انرژی ترجیح داده می شوند، جایگزین های زیادی دارند. برند زیمنس که به واسطه دستگاه های الکترونیکی و لوازم الکتریکی با فناوری پیشرفته محبوب است در مورد ماشین لباسشویی از لوازم خانگی زیمنس نیز عملکردی قاطعانه داشته است. ماشین لباسشویی های زیمنس با نمایشگرهای تمام دیجیتال خود، کاربردهای بسیاری را ارائه می دهند. همچنین دارای مدل های کم مصرف است که لباس ها را در مناسب ترین برنامه ها شستشو می دهد و رنگ و زیبایی روز اول خود را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد.

اگرچه قیمت ماشین لباسشویی زیمنس بسته به اندازه، سرعت چرخش، کلاس انرژی و ویژگی برنامه های شستشوی آن متفاوت است. اما با توجه به کیفیت و امکانات کاملی که ارائه می دهد در هر رنج قیمتی که باشد لبخند رضایت بر لبان شما خواهد نگاشت. از اینرو زیمنس با ترکیب فناوری های نسل جدید و تمرکز بر رضایت مشتری، راه حل های منحصر به فردی را برای نیازهای مختلف مشتریان در تولید ماشین لباسشویی زیمنس در نظر می‌گیرد. طرح های ماشین لباسشویی زیمنس که با در نظر گرفتن ویژگی هایی مانند کلاس انرژی، ظرفیت شستشو، گزینه های چرخه شستشو، تنوع برنامه شستشو و میزان آب مصرفی انتخاب شده اند، در نوع خود منحصر به فرد هستند.

ماشین لباسشویی زیمنس دارای گزینه های مختلف استفاده با ویژگی های چرخه متفاوت است. در بین محصولات زیمنس می توان ماشین های پر سرعتی مانند ۱۴۰۰ دور در دقیقه و ماشین های با سرعت استانداردتر یافت. زیمنس طیف گسترده ای از انتخاب های محصول را از نظر کلاس انرژی ارائه می دهد. لذا در انتخاب ماشین لباسشویی زیمنس باید به این نکته توجه کرد که آیا دارای ویژگی هایی مانند شستشوی لباس های ظریف، شستشوی کوتاه، برنامه لکه گیری اتوماتیک، عملکرد بی صدا و همچنین سرعت، رده انرژی و ظرفیت متناسب با نیاز شما هست یا نه؟ در این صورت می توانید از انتخاب ماشین لباسشویی زیمنس خود لذت ببرید.

یخچال زیمنس

یخچال زیمنس یکی دیگر از لوازم خانگی زیمنس است که جزء محبوب ترین برندهای یخچال می باشد که برای سرد و تازه نگه داشتن غذاها و نوشیدنی ها به ویژه در دوره های افزایش دمای هوا، عملکرد فوق‌العاده ای از خود نشان می دهد. همچنین از آنجائیکه برند زیمنس طیف وسیعی از محصولات را در تولید یخچال دارد، افراد می توانند با تعیین نوع و ویژگی های یخچال مورد نیاز خود، یخچال زیمنس مناسب را انتخاب کنند. زیمنس از سیستم های مختلفی برای صرفه جویی در مصرف انرژی در طراحی مدل های یخچالش استفاده می کند، لذا بسیاری از کاربران یخچال های کم مصرف برند زیمنس را ترجیح می دهند زیرا این یک ویژگی سازگار با محیط زیست است و تاثیرات مثبتی هم در بودجه کاربران دارد. به علاوه وجود رنگ و سایز متفاوت در یخچال های زیمنس از جمله‌ ویژگی هایی است که راحتی زیادی را برای کاربران  در انتخاب فراهم می آورد.

با اینحال به لطف یخچال های زیمنس دیگر نیازی به ریختن باقیمانده مواد غذایی نیست. کشوهای هایپرفرش hyperfresh یخچال های زیمنس به شما کمک می کنند که زمان حفظ تازگی حتی برای غذاهای فاسد شدنی گوشت دوبرابر شود. این امر راحتی زیادی را بویژه برای کاربران شاغل فراهم می آورد. آنها این شانس را خواهند داشت که وعده های غذایی خود را از قبل آماده کنند و در یخچال بگذارند تا هر زمان نیاز داشتند گرم کرده و استفاده‌ کنند. یکی دیگر از مزیت های یخچال های زیمنس فناوری نوفراست است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند زمان و انرژی خود را صرف یخ زدایی نکنند. چراکه یخ زدایی یک محصول منجمد زمان زیادی طول می کشد. از اینرو به لطف فناوری nofrost  مواد غذایی طراوت و تازگی خود را برای مدت طولانی بدون یخ زدگی حفظ خواهند کرد

ماشین ظرفشویی زیمنس

یکی از بزرگترین کمک کنندگان کسانی که وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند، ماشین ظرفشویی است. با این محصولات که تقریبا هدیه ای از فناوری هستند، زندگی روزمره آسان تر می شود. ظروف زیادی که بی پایان به نظر می رسند اکنون با این دستگاه ها بسیار راحت تر تمیز می شوند. اما برای بهره مندی کامل از این فناوری، لازم است از بین برندها و مدل های مختلف، انتخاب درستی انجام شود. مدل های ظرفشویی زیمنس با سالها دانش و تجربه از جمله ماشین های ظرفشویی پیشرو هستند. این برند که به دلیل کیفیت و دوام خود شناخته می شود، ایده آل ترین استفاده را ارائه می دهد. در واقع لوازم خانگی زیمنس همیشه آخرین تکنولوژی را برای شما فراهم می کند.

مدل های ماشین ظرفشویی زیمنس ویژگی های زیادی را برای اهداف مختلف ارائه می دهند. با ماشین ظرفشویی زیمنس که با هدف انجام بهترین نظافت در کمترین زمان و بدون به خطر انداختن شستشوی ظروف تولید می گردد، می توانید کار شستشوی خود را در کمترین زمان و در عین حال با راحتی تمام در آشپزخانه انجام دهید. لذا در زمان و انرژی خود نیز صرفه جویی خواهید کرد. می توانید با مدل هایی که مناسب و تکمیل کننده خانه شما هستند، برای سالها بدون از دست دادن ظرافت و زیبایی اش استفاده کنید. شما می توانید با پاسخ به سوالاتی مانند تعداد افراد خانه و تعداد دفعات آشپزی در روز، مناسب ترین مدل های ماشین ظرفشویی زیمنس را برای خود انتخاب کنید. اما اگر اهل آشپزی زیاد در خانه نیستید و پخت و پز کمی دارید، می توانید مدل های با ظرفیت کمتر را بررسی کنید.

غذاساز زیمنس

مدل های غذاساز زیمنس در مجموعه ها و طرح های مختلفی عرضه می شوند. مدل هایی که با توجه به قدرت موتور و عملکردشان از هم متمایز شده اند می توانند برای هر کاربردی جذاب باشند. به لطف تیغه های بسیار تیز خود از پس غذاهای تازه و نرم نیز بر می آیند. نازکی و ضخامت غذا را خود کاربران تعیین می کنند. همچنین غذاساز زیمنس فضای زیادی را در آشپزخانه صرفه جویی می کند. به علاوه دارای بیش از ۴۰ قابلیت مانند هم زدن، ورز دادن، خرد کردن، مخلوط کردن و رنده کردن است. لذا با وجود این ویژگی های کاربردی می توانید غذاها را به روش های مختلف درست کنید.

در میان انواع غذاساز زیمنس، مدل هایی با ۴۰ و ۴۵ عملکرد مختلف وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز و استفاده‌ خود از بین آنها انتخاب کنید. مدل هایی با قدرت موتور ۸۰۰ وات، ۱۰۰۰ وات و ۱۲۰۰ وات نیز در این برند تولید می شوند. در واقع غذاساز زیمنس به لطف بیش از ۴۰ عملکرد خود می تواند انواع عملیات ورز دادن، هم زدن و رنده کردن را انجام دهد. با برش دادن غذاها به ضخامت مورد نظرتان، طعم و مزه را به وعده های غذایی شما می بخشد. همچنین قابلیت پوره درست کردن را دارد. که این برای کاربران دارای نوزاد بسیار کاربردی است. مدل های سایز بزرگ دارای قیف های ۳.۹ لیتری هستند.

با این ظرفیت می توانید مخلوط خمیری تا ۱.۵ کیلوگرم تهیه کنید. به علاوه مدل های غذاساز زیمنس با تیغه های waveCut فوق تیز خود متمایز هستند. به لطف این تیغه ها حتی می توانید از پس سخت ترین غذاها بر آیید. تیغه های تولید شده مخصوص که خرد کردن کامل را فراهم می کنند می توانند میوه ها و سبزیجات را به قوام دلخواه برسانند. به لطف دستگاه مکعب برش، می توانید پنیر و گوشت را نیز به مکعب های مساوی تقسیم کرده و در دستگاه قرار دهید. حتی با غذاساز از لوازم خانگی زیمنس به راحتی می توانید قهوه و ادویه ها را آسیاب کنید و نتایج عالی بگیرید.

اتو زیمنس

مدل های اتو زیمنس که در انواع مختلف تولید می شوند با توجه به نیاز شما به جزئیات تکنولوژیکی مختلفی مجهز شده اند و با  ویژگی های مختلفی به لحاظ سطح توان، وات و قدرت بخار و… تولید می گردند. به همین جهت می توانید به راحتی با تعیین آنچه ابتدا نیاز دارید، در مورد اتوی مناسب تصمیم بگیرید. مثلا اتو زیمنس IQ700 به لطف فناوری Tempok به شما امکان اتوکشی در دمای مناسب را می دهد. این فناوری این عملکرد را دارد که براحتی بر روی هر نوع پارچه ای عملیات اتوکشی را به بهترین شکل صورت دهید. لذا با صفحه چشمک زن خود در هنگام گرمایش یا سرمایش به کاربران خود هشدار می دهد. یا فناوری perfect select که این امکان را می دهد که نوع پارچه را انتخاب کنید و زودتر به آمادگی مناسب برای اتو برسد.

با اینحال وجود فناوری انحصاری شرکت زیمنس موسوم به Titanium Glisses که استفاده ای آسان بدون آسیب رساندن به پارچه های شما و غلبه بر چین و چروک را در مدت زمان کوتاهی فراهم می آورد. اتو زیمنس علاوه بر این با ۴۰ گرم قدرت بخار ثابت در دقیقه و ۱۶۰ گرم بخار خروجی شوک در دقیقه به شما این امکان را می دهد که براحتی چین و چروک ها را از بین ببرید. در واقع اتوهای زیمنس با کفی تیتانیوم خود بر روی لباس شما نرم و قوی عمل می کنند و به لطف ویژگی هایی چون جلوگیری از چکه کردن، توزیع یکنواخت قدرت بخار روی کفی و اعلان دمای مناسب و… اتوکشی انواع لباس را بسیار راحت کرده است.