20 شعبه درتهران

لوازم خانگی پارس خزر

پارس خزر یک شرکت صنایع الکترونیکی ایرانی است که در اسفند سال ۱۳۴۷ در استان گیلان بنا نهاده شد و ابتدا با نام شرکت پارس توشیبا فعالیت داشت. این شرکت که ابتدا با همکاری و مشارکت برند مطرح و پرآوازه توشیبا ژاپن شروع به فعالیت نموده بود امروز پس از نیم قرن فعالیت و دوام آوردن در دوران داغ ناملایمات اقتصادی و تحریم ها بدون اینکه کمر خم  کند به فعالیت خود ادامه داد و اکنون می توان آن را با ۴۱ گروه محصول بالغ بر ۲۴۶ مدل از جمله تولیدات لوازم برقی کوچک، بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در ایران دانست. بنابراین اگرسری به آشپزخانه ایرانی دوست ها بزنید، قطعا چند مدل از لوازم خانگی پارس خزر را در آنجا خواهید یافت.

البته وقتی از ایرانی بودن حرف می زنیم شاید برخی فکر کنند که پارس خزر به مانند برخی از برندهای ایرانی در مقام مقایسه یا رقابت با نمونه های خارجی نیست و شاید هم بگویند بی کیفیت است. در صورتی که باید همین جا اذعان کنیم که محصولات لوازم خانگی پارس خزر چنین نیستند و در بسیاری موارد قابل رقابت و بعضا بهتر از نمونه های خارجی خود تولید می گردند. بخصوص در حوزه تولید لوازم خانگی کوچک اعم از توستر، اتوبخار، غذاساز، جاروبرقی، بخارشوی، خردکن، مخلوط کن، چرخ گوشت، چای ساز، سشوار، پنکه، آبمیوه گیری و…شناخته شده تر از حتی برندهای خارجی در ایران است. وسایل کوچکی که به شما در هنگام آشپزی، گرفتن آب میوه های سالم یا تهیه دسر برای مهمانانتان کمک بزرگی میکند.

لوازم خانگی پارس خزر

جاروبرقی پارس خزر

یکی از مهمترین وسایل موجود در هر خانه ای جاروبرقی ها هستند که تولید شده اند تا نظافت و تمیزی را به شکلی آسان و راحت به خانه ها یا محل کار بیاورند. این محصولات برای نیازهای مختلف با قدرت مکش متناسب در رنگ بندی های گسترده تولید می گردند و با ویژگی های فنی متفاوتی که دارند نفش مهمی ایفاء می کنند. اصولا جاروبرقی ها به دو دسته کیسه ای و محفظه ای تقسیم می شوند و بسته به قدرت مکشی که دارند به راحتی می توانند فرش و پارکت یا موکت را با ساختار قابل تنظیم خود تمیز کنند.

لذا جاروبرقی پارس خزر می توانند باعث سهولت کارهای نظافتی شما شوند. از جمله برترین لوازم خانگی پارس خزر میتوان به جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W و Turbo 2500WB اشاره کرد.در جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W شاهد قدرت بالای مکش این دستگاه و برخورداری از فیلترهای مدرن و مختلفی هستیم که به سهولت تمیزکاری و نظافت بهتر می انجامد.وزن کم و صدای پایین در کنار ریموت کنترل روی دسته که تنظیمات مکش را انجام می دهد از این لوازم خانگی پارس خزر یک وسیله ایده آل برای نظافت خانه و محل کار می سازد. همچنین برس پارویی، سیستم پارک لوله تلسکوپی در کنار سری های مختلف باعث می‌گردد تا با استفاده از این جاروبرقی بتوانید همچون نمونه های خارجی اش تمامی سطوح و درزها را تمیز کنید. یا جاروبرقی مدل TURBO 2500WB که سیستم مکش قدرتمندی دارد و در عین حال صدای موتور آن کم است.به علاوه استفاده از سیستم Quattro Power و برخورداری از امکان Double Filtration در کنار بهره مندی از فیلترهای HEPA از این لوازم خانگی پارس خزر یک جاروبرقی حرفه ای و تمام عیار می سازد.

بخارشوی پارس خزر

لوازم خانگی پارس خزریکی از عواملی که باعث می گردد تا مردم برای تمیز کردن سطوح مختلف خانه و محل کار خود از بخارشوی استفاده کنند، قدرت بالای آن در تمیزی و نظافت است. راز تمیز کردن با بخار در ترکیب قدرتمند فشار، سرعت و دما نهفته است.ذرات بخار میکروسکوپی حتی به کوچکترین مناطق راه می یابند تا ذرات کثیف و آلوده را از بین ببرند. بخارشوی ها از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی کنند. آنها معمولا از آب لوله کشی استفاده می کنند و این باعث می شود تا کودکان کوچک محیط امنی داشته باشند و وقتی به واسطه علاقه چیزی را در دهان خود می گذارند دچار مسمومیت نشوند.همینطور مبتلایان به آلرژی نیز می توانند نفس راحتی بکشند. از جمله برترین لوازم خانگی پارس خزر بخارشوی های تولید داخل می توان به دو مدل از بخارشوی های پارس خزر چون بخارشوی سایا BZ_426 و بخارشوی Tirex اشاره کرد.این دو مدل از بخارشوی های پارس خزر توان ۸۰۰ واتی دارند که ذخیره مخزن آب مدل تیرکس با گنجایش ۳۰۰ میلی لیتر است  ولی بخارشوی دیگر با گنجایش مخزن آب ۳۲۰ میلی لیتر موجود است.همچنین هر دو بخارشو دارای Cut off هستند که اجازه نمی دهد محصول بیش از اندازه گرم شود و یک پد پارچه ای نیز برای تمیز کردن سطوح همراه آن قرار دارد. اما نکته مهم زمان تولید بخار است که خوشبختانه در این ۲ مدل همچون سایر بخارشوی ها، ۲ دقیقه زمان لازم است تا بخار تولید گردد.

اتو بخار پارس خزر​

اتو پرس پارس خزریکی از لوازم خانگی های پارس خزر که به لباس ها جذابیت میبخشد اتوهای بخار است. امروزه اتوهای بخار به جهت استفاده آسان و قدرت اتوکشی بالا به اتوهای ساده ترجیح داده می شوند. کفی اتو روی کیفیت آن تاثیر زیادی دارد لذا اتوهای با کفی سرامیکی به نرمی روی پارچه می لغزند و از انتقال گرما به خوبی اطمینان می دهند.از اینرو در هنگام فرآیند اتو به لباس شما نمی چسبند و به این ترتیب چین و چروک براحتی از بین می رود. همچنین به کمک دکمه شوک اتوبخار می توانید لباس های بسیار چروک خود را براحتی اتو کنید. از جمله اتو بخارهای پرفروش در بازار ایران می توان به دو مدل اتوبخار پارس خزر یعنی مدل های SL-702 و SL-DS-501 اشاره کرد.در اتوبخار پارس خزر مدل SL-702 از نوعی کفی استفاده شده که ترکیبی از استیل و الماسه است. همچنین از ویژگی ضد رسوب بودن و ضد چکه برخوردار است که همین سبب می گردد تا با یک اتوبخار حرفه ای طرف باشیم.به علاوه سیستم قطع خودکار نیز دارد و با مخزن آبی به گنجایش ۳۰۰ میلی لیتر می تواند بخاردهی مداوم تا ۴۰ میلی گرم در دقیقه داشته باشد. که البته در مقایسه با مشابه خارجی خود در رنج توان مصرفی ۲۴۰۰ وات چیزی کم ندارد. و اما اتوبخار پارس خزر مدل SL-DS-501 که کفی از جنس الماسه نقره ای دارد و با گنجایش مخزن ۲۳۰ میلی لیتری اش می تواند در هر دقیقه ۲۵ گرم بخاردهی داشته باشد و با استفاده از قابلیت بخاردهی لحظه ای تا ۸۰ گرم در دقیقه نیز برسد.

غذاساز و مخلوط کن پارس خزر

محصولاتی مانند غذاساز و مخلوط کن که در هنگام پخت و پز استفاده می شوند از بزرگترین کمک کنندگان در آشپزخانه ها هستند.غذاسازها می توانند بیش از یک عملیات را در یک محصول انجام دهند و  آشپزخانه شما را با هم زدن، خرد کردن و مخلوط کردنشان شلوغ نمی کنند. در اصل میتوان گفت محصولاتی هستند که فضای کمی آشغال می کنند اما فضای کار بیشتری را به شما می دهند. این مزیت باعث می شود تا براحتی بتوانید غذاهای مورد علاقه خود را تهیه کنید.از جمله بهترین غذاسازهای شرکت پارس خزر میتوان به مدل های FP 400L و سایا CFP-110 اشاره کرد که مدل FP 400L دارای ۴۰۰ وات قدرت است و تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ دارد و می تواند بسیاری از کارهای آشپزخانه شما چون رنده کردن، خرد کردن، قاچ کردن، آسیاب کردن و آبمیوه گیری و… را انجام دهد.و در مدل غذاساز سایا CF-110 که ۶۰۰ وات قدرت دارد و عملیات های مختلفی چون رنده کردن، خمیرزن، آبمیوه گیری و … را انجام می دهد.

جالب اینکه لوازم جانبی این مدل از غذاسازها را می توان داخل ماشین ظرفشویی انداخت و شست. حال از جمله بهترین مدل های مخلوط کن پارس خزر می توان به دو مدل BG-310P و BG-330P اشاره کرد. مخلوط کن پارس خزر مدل BG-310P یک مخلوط کن ۲کاره به حساب می آید و دارای پارچ بزرگی است که می توانید از آن برای تهیه آبمیوه یا اسموتی های متنوع برای چند نفر استفاده کنید و از تیغه های بسیار  مرغوبی برخورداراست که علاوه بر گرفتن ابمیوه برای آسیاب کردن هم مورد استفاده قرار می گیرد.و اما مخلوط کن پارس خزر مدل BG-330P ، دارای پایه های ضد لغزش است و موتور ۲۵۰ واتی آن نیز دارای عایق کاری دوبل است. جنس تیغه های آن از استیل ضد زنگ بوده و دارای تنظیمات ۲ سرعته می باشد. ظرفیت پارچ آن ۱ لیتری است و یکی از بهترین مخلوط کن های تولید داخل برای خرد و مخلوط کردن به حساب می آید.