20 شعبه درتهران

تعمیر آبمیوه گیری

رایج ترین مشکلات دستگاه های آبمیوه گیری که عمدتا  افراد با آن مواجه میشوند

آبمیوه‌گیری‌ دستگاهی برقی یا دستی در دسته لوازم برقی آشپزخانه است. که برای ساده‌تر کردن روند گرفتن آبمیوه تازه  از آن استفاده می‌شود، عمدتا  دستگاه های آبمیوه‌گیری را میتوان در انواع مختلف با برند های متفاوت در بازار  یافت .

در کل فرقی نمی‌کند شما از کدام برند آبمیوه‌گیری استفاده می‌کنید یا چه مقدار پول برای خرید آن هزینه کرده‌اید، در همه آبمیوه‌گیری ‌ها مشکلات متداولی وجود دارد که ممکن است در صورت نحوه استفاده نادرست یا دلایل فنی دیگر ایجاد شده باشند.

آبمیوه گیری

در این مقاله از وبسایت تخصصی بهساز سرویس به دلایل خرابی، عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری پرداخته ایم. همچون هر وسیله برقی دیگری دستگاه آبمیوه گیری نیز متشکل از انواع قطعات است که باید در کنار یکدیگر به درستی کار کنند تا نتیجه نهایی قابل قبول باشد. اگرچه دستگاه های آبمیوه گیری بر اساس تکنولوژی های به کار رفته در آنها دارای تفاوتهایی در عملکرد هستند اما ما در این مطلب به بررسی دلایلی می پردازیم که در تمامی دستگاه های آبمیوه گیری مشترکند.

این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا درصورت بروز علائم خرابی دستگاه آبمیوه گیری خود بتوانید علت را پیدا کنید و تا جای ممکن خودتان مشکلات دستگاه را رفع کنید.

موارد تعمیر آبمیوه گیری

موارد متعددی وجود دارد که با رخ دادن هر یک از آنها شما نیاز به تعمیر آبمیوه گیری پیدا می کنید.

دستگاه روشن نمی شود

مانند مقالات قبلی ابتدا به این مورد می پردازیم، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان با روشن نشدن دستگاه هایشان تصور می کنند که دیگر نمی توان آنها را تعمیر کرد یا تعمیر آنها با هزینه زیادی همراه است. اگر چه کمی عجیب به نظر برسد اما درصد بالایی از موارد روشن نشدن دستگاه های خانگی از جمله آبمیوه گیری این است که دو شاخه به درستی به پریز متصل نشده است یا پریز برق معیوب است. سالم بودن پریز برق را باید با فازمتر بررسی کنید. اگر پریز یا چند راهی مشکل نداشت گزینه دوم شما باید سیم دستگاه باشد. ببینید سیم برق پاره یا معیوب نشده باشد.

در صورتی که دو مورد بالا دلیل روشن نشدن دستگاه نبود احتمال این وجود دارد که کلید روشن خاموش نشدن دستگاه ایراد داشته باشد. تعویض کلید یا تعمیر آن را می توانید خودتان انجام دهید یا به تعمیرکاران بهساز سرویس واگذار کنید.

اما دو دلیل دیگر که ممکن است موجب صرف زمان و هزینه شود، خرابی موتور دستگاه یا معیوب شدن برد دستگاه آبمیوه گیری است. در صورت وجود این دو مشکل تعمیر آبمیوه گیری باید توسط تعمیر کار آبمیوه گیری انجام شود. ما در بهساز سرویس در صورت امکان برای جلوگیری از صرف هزینه زیاد توسط مشتری سعی بر تعمیر این دو قطعه داریم اما اگر نیاز به تعویض آنها باشد شما می توانید از اصل بودن موتور، برد یا قطعات آنها اطمینان خاطر داشته باشید.

بوی ناخوشانید موتور

گاهی از دستگاه های آبمیوه گیری بوی ناخوشایندی بروز می کند که ممکن است به دلیل جمع شدن تفاله میوه و تخلیه نشدن آن باشد. در این حالت تکلیف روشن است و شما باید تفاله ها را خارج کنید و تیغه ها و سایر قطعات را بعد از هر بار استفاده از دستگاه جدا و آنها را بشویید.

دلیل دیگر بوی ناخوشایند دستگاه می تواند داغ شدن بیش از حد آن باشد که این مورد را در بخش بعد بررسی می کنیم.

 بیش از حد داغ شدن دستگاه

اگر دستگاه بیش از حد داغ شود علاوه بر بوی ناخوشایند می تواند آسیب جدی به سایر قطعات و موتور دستگاه وارد کند. وقتی دستگاه شما داغ می کند در تعمیر آبمیوه گیری عجله نکنید. در موارد زیادی این داغ شدن به این دلیل است که میوه های داخل محفظه تمام شده است و دستگاه در جا کار می کند. اما دلیل دیگر ممکن است خارج شدن بعضی از قطعات بخصوص محور شفت باشد. در این حالت شاید مجبور به تعویض این قطعه باشید.

اما رایجترین دلیل داغ شدن آبمیوه گیری نیم سوز شدن موتور است که علاوه بر داغ شدن دستگاه بوی ناخوشایند سوختگی را نیز ایجاد می کند. چنانچه متوجه این حالت شدید سریعاً دستگاه را خاموش کنید تا بتوان تا جای ممکن به جای تعویض اقدام به تعمیر موتور کرد.

سر و صدای زیاد

قبل از هر چیز با شنیدن سر و صدای زیاد دستگاه آبمیوه گیری بررسی کنید که تفاله و خورده میوه در میان گیره و صافی نمانده باشد. دلیل دیگر ممکن است شل شدن بعضی از قطعات و قرار نگرفتن آنها در جای خود باشد.

دو نکته را همیشه در خاطر داشته باشید. ابتدا قبل از روشن کردن دستگاه فیکس شدن قطعات را چک کنید و مورد دیگر اینکه بعد از استفاده از دستگاه گیره و تیغه ها را جدا کنید و آن ها را بشویید. فراموش نکنید قبل از انجام این دو کار مطمئن باشید که دستگاه ار برق جدا شده است.

بهساز سرویس نماینده مجاز تعمیر آبمیوه گیری در تهران

بسیاری از موارد تعمیر آبمیوه گیری به دلیل رعایت نکردن دو نکته انتهایی بخش قبل است. اما با وجود این بالا رفتن عمر دستگاه آبمیوه گیری ممکن است دلیلی بر خرابی بعضی از قطعات از جمله موتور آن شود. در صورت بروز هر گونه مشکل شما می توانید با آسودگی خاطر تعمیر آبمیوه گیری خود را به تعمیرکاران کاربلد بهساز سرویس بسپارید.

شرکت بهساز سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر انواع دستگاه های آبمیوه گیری در تهران دستگاه شما را به بهترین شکل و در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد. گارانتی تعمیر محصولات، در کنار قیمت بسیار مناسب برای انوع خدمات تعمیر و سرویس دستگاه تنها بخشی از دلایل محبوبیت بالا بهساز سرویس و کسب رضایت مشتریان در تمامی این سالهاست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای تعمیر انواع دستگاه ها از جمله بخارشور، مایکروفر، جارو برقی، سشوار برقی و غیره می توانید با شماره تلفن های بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

 

فرم درخواست تعمیرکار

فرم درخواست

مقالات آموزشی

قطعات یدکی تعمیر سشوار برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *