20 شعبه درتهران

نمایندگی تعمیرات ال جی

شرکت ال جی بیش از ۶ دهه است که از سال ۱۹۵۸ با عنوان گلد استار بنیان نهاده شده است و در سال ۱۹۵۹ با تولید اولین وسیله الکترونیکی که یک رادیو بود در حوزه صنعت الکترونیک اعلام موجودیت نمود. این شرکت همچنین در سال ۱۹۹۵ از عنوان گلد استار به ال جی تغییر نام داد و در رزومه خود در دسامبر ۱۹۹۱ با صادرات ۲میلیارد دلار لوازم خانگی، مقام نخست جهان را نیز ثبت کرده است.

امروز این شرکت با تولید محصولات گسترده ای از انواع لوازم خانگی ال جی اعم از یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی، تلویزیون و… به یکی از غول های صنعت الکترونیک و فناوری اطلاعات بدل شده است. با اینحال اگرچه محصولات ال جی دارای برند معتبر و کیفیت بالایی هستند اما ممکن است در طول زمان و یا به واسطه عوامل خارجی خراب شوند و نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشند.

از اینرو در صورتی که یکی از خریداران خوش شانس محصولات شرکت ال جی باشید و محصول ال جی شما نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشد، جای هیچ نگرانی نخواهد بود. چون این شرکت بزرگ و معتبر در سرتاسر دنیا نمایندگی های مجاز تعمیرات دارد و شما با خیال راحت می توانید در صورت بروز مشکل به یکی از نمایندگی های تعمیرات ال جی در محل سکونت خود مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در تهران

شرکت ال جی در بسیاری از شهرهای ایران دارای نمایندگی تعمیرات است که در جهت خدمات دهی به مخاطبان و مشتریان محصولات ال جی ایجاد گشته اند. اما همیشه چند تفاوت اساسی بین خدماتی که از نمایندگی مجاز تعمیرات دریافت می شود با سایر مراکز وجود دارد که آنقدر مهم است که افراد غالبا ترجیح می دهند تا محصولات نیاز به تعمیر یا سرویس خود را به نمایندگی های مجاز بسپارند.

اینکه می گوییم تفاوت اساسی بخاطر این است که اولا در نمایندگی های مجاز از جمله نمایندگی تعمیرات ال جی از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می شود، چراکه از طرفی روال کاری آنها بدین شکل است و در این خصوص دارای مسئولیت هستند و از طرف دیگر برای تامین این قطعات چون عنوان نمایندگی تعمیرات ال جی را یدک می کشند، از سوی شرکت ال جی به لحاظ تامین قطعات ساپورت می شوند.

دوما سازو کار نمایندگی تعمیرات ال جی به گونه ای است که برای کلیه خدمات خود فاکتور رسمی ال‌ جی ارائه می گردد که طی آن ۱۲ ماه ضمانتنامه رسمی این شرکت نیز اعطاء می شود. ثالثا کلیه تعمیرکاران و تکنسین های نمایندگی های مجاز شرکت ال جی آموزش دیده و دوره دیده هستند و به خوبی با تعمیرات انواع محصولات لوازم خانگی ال جی آشنایی دارند. از اینرو خدمات رسانی بهتر و سریعتری خواهند داشت.

با اینحال قبل از اینکه شما برای تعمیر یا سرویس محصول ال جی خود از نمایندگی تعمیرات ال جی خدمات بگیرید لازم است تا چند نکته را در نظر بگیرید. اول اینکه دفترچه راهنمای محصول ال جی مورد استفاده را مطالعه کنید، چون ممکن است ایراد و مشکل با یک راهنمایی و دستور یا انجام عملیاتی خاص حل شود.

بیشتر بخوانید: علت های خرابی مایکروفر ال جی 

دوم چک کردن اتصالات است چراکه ممکن است یکی از اتصالات جریان برق چه در کابل و دوشاخه دستگاه و چه در پریز و سه راهی یا نظایر آن دارای مشکل جریان برق باشند. و سوم ثبت و یادداشت اطلاعات تماس و کانال های ارتباطی نزدیکترین نمایندگی تعمیرات ال جی به محل سکونت یا محل کار شماست تا در صورت لزوم و بروز مشکل دچار سردرگمی نشوید و به سرعت در جهت رفع مشکل محصول ال جی خود برآیید.

اما در صورتی که نیاز به تعمیر یا سرویس برای محصول مورد استفاده ال جی احساس شد، کلیه امور تعمیراتی یا سرویس که توسط نمایندگی تعمیرات ال جی صورت می پذیرد، می بایست با اعزام نیروی فنی و متخصص در محل شما انجام شود. همچنین در صورتی که محصول ال جی شما هنوز دارای گارانتی باشد، کلیه هزینه ها رایگان است.

در غیر اینصورت هزینه های تعمیر و ایاب و ذهاب و یا تعویض قطعه، طبق تعرفه های رسمی نمایندگی تعمیرات ال جی خواهد بود که به نسبت هزینه های خدمات سایر مراکز، بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر است. از اینرو خدمات شرکت ال جی که با خدمات گلدیران شناخته می شود، دارنده ۱۰ دوره متوالی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده است که همین باعث می شود که شاهد خدمات بسیار با کیفیت و سریع از سوی نمایندگی های تعمیرات ال جی باشیم.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »