20 شعبه درتهران

چگونه جاروبرقی سامسونگ را باز کنیم؟

گاهی بروز اختلال در نحوه عملکرد جاروبرقی سامسونگ منجر به این می‌شود که بخواهیم اقدام به باز کردن  و تعمیر جاروبرقی سامسونگ خود  کنیم که این اقدام در مواقعی صورت می‌گیرد که مشکلی جزئی باشد و خودمان بتوانیم به تعمیر یا تعویض بخش مورد نظر بپردازیم برای باز کردن جاروبرقی سامسونگ باید به روش های زیر عمل کنیم.

نحوه باز کردن جاروبرقی سامسونگ

  1. برای باز کردن جاروبرقی سامسونگ  ابتدا میبایست کلیه پیچ‌های بدنه جاروبرقی را شناسایی کنید و پس از مشخص شدن پیچ های زیرین و قسمت رویی بدنه جاروبرقی با یک پیچ گوشتی اقدام به باز کردن جاروبرقی سامسونگ نمائید .
  2. به منظور آزاد شدن خار پلاستیکی، پیچ گوشتی تخت مناسبی را درون شیار بین فاصله قاب بالایی بدنه و قسمت زیرین جاروبرقی قرار دهید و با اهرم کردن پیچ گوشتی این عمل را انجام دهید(توجه داشته باشید کلیه پیج‌ها باز شده باشند در غیر اینصورت فرآیند باز کردن جاروبرقی سامسونگ با شکست قاب مواجه خواهد شد)
  3. برای آزاد شدن قاب روی جاروبرقی سامسونگ از قسمت زیرین قسمت عقب قاب روی جاروبرقی را به سمت بالا بیاورید.
  4. بعد از انجام مراحل فوق قبل از اینکه اقدام به باز کردن قسمت‌های داخلی جاروبرقی سامسونگ کنید یادداشت و نقشه‌ای از اطلاعات و اتصالات فیزیکی جاروبرقی تا در نحوه باز کردن جاروبرقی سامسونگ  و بستن آن دچار مشکل نشوید .

نحوه بازکرن جاروبرقی سامسونگ

توجه داشته باشید که قبل از اقدام به انجام باز کردن جاروبرقی سامسونگ و  محفظه موتور ، سایر قسمت‌های حساس جاروبرقی سامسونگ حتما از مشاوران و تعمیرکاران بهساز سرویس در در بخش تعمیر جاروبرقی و جارو شارژی کمک بخواهید تا دچار مشکل نشوید .

پس از باز کردن بدنه و قاب جاروبرقی می‌توانید در صورت آگاهی از نحوه تعویض و تعمیر بخش مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهید اما در صورت نداشتن آگاهی کافی در این زمینه بهتر است از هرگونه اقدامی در این زمینه جلوگیری کنید زیرا ممکن است عملکرد نادرست شما باعث بروز نقص‌هایی افزون بر نقص قبلی در جاروبرقی سامسونگ شما شود.

باز کردن قاب جاروبرقی به منظور بررسی آن انجام می‌گیرد پس اگر اصول کافی و لازم را در این زمینه یاد نگرفته‌اید بهتر است به هیچ وجه قاب و بدنه جاروبرقی را از محل اتصال خود خارج نکنید و این کار را به متخصصان آن بسپارید.

تعمیرات لوازم خانگیمجموعه تخصصی بهساز سرویس همواره در تلاش است تا نقص و ایرادات لوازم برقی شما را از هر برندی به بهترین نحو ممکن  با کمترین هزینه برطرف کند و حتی در تلاش است این کار را بدون مراجعه حضوری برای شما عزیزان میسر کند اما اگر احتیاج به مراجعه حضوری و بررسی دستگاه توسط متخصصان مجموعه باشد تا از نقص وسیله آگاهی یابند و تعمیر به درستی صورت گیرد احتیاجی به حضور شما در محل نیست بلکه متخصصان و تعمیرکاران مجموعه بهساز سرویس به نزد شما می‌آیند.

هدف بهساز سرویس راحتی و آسایش شما و تا جای ممکن صرف هزینه‌های اندک برای تعمیر وسایلی است که احتیاج به صرف هزینه‌های گزاف برای تعمیر یا تعویض ندارند پس اگر به دنبال یک مجموعه قدرتمند و با صرفه برای تعمیر وسایل برقی خود هستید کافی است با مجموعه بهساز سرویس در ارتباط باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل لوازم برقی خانه  خود را بدون نقص تحویل بگیرید.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »