20 شعبه درتهران

انواع برس جاروبرقی

در رابطه با انواع برس جاروبرقی بیشتر بدانید

هر نوع از برس جاروبرقی کاربرد و عملکرد مخصوص به خود را دارد و در واقع هر یک در زمینه مخصوص به خود کارایی دارد.

  • برس معمولی

این نوع برس که اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین برس جاروبرقی محسوب می‌شود مناسب استفاده برای سطوح فرش و موکت و سرامیک و … است و بیشترین کارایی را دارد.

  • برس گرد

از انواع برس جاروبرقی میتوان به برس گرد اشاره کرد که مختص وسایل با حساسیت بالا و بسیار ظریف است از قبیل لامپ و گیاه و وسایل شیشه‌ای و … و سری بسیار نرمی دارد که در برخورد با وسایل ظریف هیچ تنشی ایجاد نمی‌کند.

  • سری متوسط

کاربرد این برس به منظور پاک کردن گرد و غبار موجود روی مبل و تشک تخت خواب است که با وجود استفاده از جاروبرقی باز هم گرد و غباری در لابه لای آنها وجود دارد برای اینکه از این برس بهتر نتیجه بگیرید بهتر است قبل از شروع به استفاده از آن روی سطح مورد نظر از قبیل مبل یا تشک مقداری جوش شیرین بریزید و بعد از گذشت ده دقیقه کار خود را شروع کنید.

  • برس مخصوص پنکه سقفی

این برس‌ها به گونه ای طراحی شده‌ و شیارهایی در سطح تماس آنها با پنکه سقفی ایجاد شده که به شدت در برخورد با همه قسمت‌های تیغه‌ پنکه موفق عمل می‌کنند.

  • سری باریک

استفاده از این نوع برس جاروبرقی مناسب برای درزها و شکاف‌های باریک است که نوع دیگر برس‌های جاروبرقی و سری‌های آن امکان تمیز کردن چنین مکان‌هایی را به جاروبرقی نمی‌دهند.

جایگاه برس جاروبرقی

برس جاروبرقی در واقع قسمتی را شامل می‌شود که متصل به انتهای لوله تلسکوپی است و اغلب به شکل تخت است و  در انواع مختلفی موجود است.

جمع بندی نهایی

استفاده از انواع برس جاروبرقی این امکان را به شما میدهد که دیگر هیچ یک از لوازم منزلتان از ریز تا درشت خاک نداشته باشه در نتیجه باید توجه داشت که هر برس و سری جاروبرقی مربوط به پاک کردن آلودگی بخش‌های مختلفی است زیرا اگر از سری باریک برس برای جارو کشیدن به کل فضا استفاده کنیم بی شک به شدت خسته خواهیم شد و کارایی مورد نظر را نیز به ما ارائه نخواهد داد.

همچنین اگر برای پاک کردن شیارها از سری متوسط استفاده کنیم تلاش ما بسیار بی فایده خواهد بود زیرا سری متوسط امکان دسترسی به زباله‌ها و گرد و خاک را برای جاروبرقی میسر نخواهد کرد.

و نوع سر گرد برس جاروبرقی را نمی‌توان برای پاک کردن درزها و زباله‌و مکان‌های دیگر استفاده کرد زیرا تنها قابلیت محو گرد و غبار را دارند پس باید توجه داشت برای کسب نتیجه دلخواه بایستی کاربرد هر کدام از برس‌های جاروبرقی را در نظر گرفت و بدون آگاهی و اطلاعات اقدام نکرد زیرا نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد و تلاش بی فایده صورت خواهد گرفت

پس در کنار انتخاب بهترین مارک و برند جاروبرقی و اطمینان از صحت و سلامت موتور و مکش و سایر عواملی که در عملکرد و قدرت جاروبرقی دخیل هستند باید به انتخاب درست سری و برس جاروبرقی نیز توجه کرد پس برس جاروبرقی نیز می‌تواند در میزان پاک کنندگی جاروبرقی تاثیر بسزایی داشته باشد.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »