20 شعبه درتهران

کلید جاروبرقی ال جی

تعمیر کلید جاروبرقی ال جی در تهران 

 کلید جاروبرقی ال جی یکی از قطعات یدکی مهم در جاروبرقی ال جی میباشد که عمدتا با توجه به استفاده مکرر از این دکمه دچار مشکل یا خرابی میشود و دستگاه دیگر روشن نمیشود در این زمان نیازمند تعمیر جاروبرقی ال جی هستیم به طور خلاصه در ادامه خواهیم گفت که کلید جاروبرقی ال جی چه کارایی دارد و برای تعمیر آن چه کار باید انجام دهیم.

وظیفه کلید جاروبرقی ال جی خاموش و روشن کردن جاروبرقی است ، که با فشار دادن آن به سمت پایین جاروبرقی روشن می‌شود و شروع به کار می‌کند در واقع این عمل جریان برق را به کل سیستم جاروبرقی می‌رساند و با فشار مجدد دکمه به حالت اولیه باز می‌گردد و جریان برق قطع شده و دستگاه خاموش و عمل مکش در جاروبرقی قطع می‌شود.

کلید جاروبرقی ال جی که از جنس فلزی است در قسمت پایین قرار دارد و از نوع فشاری است .

شکل ظاهری این کلید ترکیبی از دو شکل مکعب و استوانه است، دکمه تعبیه شده روی کلید باریک و بلند جاروبرقی ال جی و بدنه دارای قطعات هادی مکعبی شکل است و دو عدد فیش در قسمت کف بدنه کلید جاروبرقی ال جی به صورت کتابی موجود است. ویژگی‌های ذکر شده ساختار کلید جاروبرقی ال جی (LG) را به صورت کامل می‌دهد و کلید در قسمت زیر پدال و یا کلید رویی مستقر شده است که جنس بدنه آن تشکیل شده از پلاستیک است.

در صورت خرابی و نقص کلید می‌توان با اهم‌متر از سلامت آن اطمینان حاصل کرد که در صورت عدم وجود نقص در کلید جاروبرقی ال جی اهم‌متر بایستی عددی بین یک و بی نهایت را نمایش دهد و در صورتی که با این اعداد روبرو نشدیم بهتر است اقدام به تعویض کلید جاروبرقی نماییم.

 بهساز سرویس در تلاش است تا برای جلب رضایت و اطمینان  شما مشتریان عزیز برای تعمیر لوازم خانگی خود کمترین زحمت را بکشید.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »