20 شعبه درتهران

مشکلات متداول جاروبرقی های بوش

بررسی جامع متداول ترین مشکلات جاروبرقی بوش

در این مطلب از سری مطالب بهساز سرویس و در جهت آشنایی با تعمیر انواع جاروبرقی های موجود در بازار این بار در مورد مشکلات جاروبرقی بوش صحبت خواهیم کرد.

مشکل روشن نشدن جاروبرقی بوش چگونه برطرف می شود؟

بررسی کنید که دستگاه را به برق متصل کرده باشید و پریز سالم باشد. همچنین ممکن است دکمه محافظ چندراهی را فشار نداده باشید. اگر هیچ یک از موارد زیر مشکل ساز نشده بود قطعی برق ساختمان را مورد بررسی قرار دهید. کافیست چراغ را روشن کنید تا معلوم شود که آیا برق در ساختمان جریان دارد یا خیر.

موارد فوق اگرچه پیش پا افتاده به نظر می رسد اما در دفعات زیادی مشاهده شده است. نکته اینجاست که همیشه برطرف کردن مشکل روشن نشدن دستگاه به این سادگی ها نیست و گاهی شما نیاز به تعمیر موتور و برد دستگاه دارید. تعمیر برد و موتور کاری بسیار تخصصی است که بخاطره دلایل گفته شده  تعمیر جاروبرقی بوش  را باید به افراد متبحر و با دانش سپرد.

 

افت قدرت مکش به چه علت است؟

اگر دستگاه شما مکش قبلی را ندارد علت می تواند مسدود شدن لوله جاروبرقی، پر شدن کیسه یا کثیف شدن فیلتر باشد. همواره قبل از تعمیر جاروبرقی بوش این سه بخش را بررسی کنید. زمان عوض کردن فیلتر بستگی به میزان کارکرد آن دارد و نمی توان به طور دقیق گفت که چه زمانی نیاز به تعویض آن داریم. بهترین راه این است که بعد از چند بار شستشوی دستگاه اگر فیلتر دیگر به رنگ روشن در نیامد آن را تعویض کنید.

چرا از جاروبرقی بوش بوی بد میاد؟

بوی ناخوشایند جاروبرقی بویی شبیه به بوی زباله یا بوی سوختگی که از داخل دستگاه جاروبرقی بیرون می آید می باشد. مشکل بوی زباله ممکن است از پر شدن کیسه یا ماندن بقایای غذا در لوله دستگاه و محفظه جاروبرقی باشد. کافیست محلی که کیسه جاروبرقی در آن قرار دارد را باز کنید تا زباله مانده را بردارید یا لوله را تمیز کنید. برای تمیز کردن کیسه این نکته را در نظر داشته باشید که تقریبا بعد از اینکه کیسه جاروبرقی بوش تا 75 درصد پر شد آن را تخلیه کنید.

اگر بوی سوختگی از دستگاه می آید فیلتر را بررسی کنید. به غیر از فیلتر و احتمال مسدود بودن لوله ممکن است سیم پیچی، موتور یا برد دچار مشکل شده باشند. تعمیر و تعویض این قطعات توسط تعمیرکار ماهر منجر به تعمیر جاروبرقی بوش شما می شود. در این موارد هر چه سریع تر و قبل از اینکه زیان بیشتری متوجه مشکلات جاروبرقی بوش شود آن را از برق جدا کنید. یک راه برای جلوگیری از داغی دستگاه این است که هر 15 دقیقه یک بار به آن استراحت دهید.

خاموش شدن ناگهانی از مشکلات جاروبرقی بوش

در بسیاری از موارد استفاده کنندگان جاروبرقی های بوش گلایه می کنند که دستگاه آنها به صورت ناگهانی خاموش می شود. معمولاً خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی از داغ شدن بیش از اندازه آن است. در این حالت دستگاه های پیشرفته تر جریان برق را بصورت خودکار متوقف می کنند تا آسیب بیشتری به دستگاه وارد نشود.

 

جمع نکردن سیم یکی دیگر از مشکلات جاروبرقی بوش

قبل از اقدام به تماس برای تعمیر جاروبرقی بوش سیم را تا انتها بیرون بیاورید و مجدداً دکمه سیم جمع کن را فشار دهید. اما اگر مشکل برطرف نشد باید سیم جمع کن مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا با تعویض برخی قطعات آن مشکل سیم جمع کن رفع شود.

تعمیر جاروبرقی بوش در تهران و نمایندگی معتبر [بهساز سرویس]

تعمیر جاروبرقی بوش در تمام مناطق تهران توسط برترین تعمیرکاران بهساز سرویس انجام می شود. شما می توانید طی تماس با این مجموعه تخصصی هماهنگی های لازم جهت اعزام تعمیرکار برای رفع مشکلات جاروبرقی بوش  را انجام دهید. ما تدابیری اندیشیده ایم تا با اعزام نزدیک ترین نیروی تعمیرکار به منزل یا محل کار شما شرایطی را فراهم کنیم تا از دردسرهای انتقال دستگاه به تعمیرگاه آسوده شوید. ارسال دستگاه به تعمیرگاه علاوه بر اینکه دربردارنده هزینه های حمل و نقل و گرفتن زمان و انرژی زیاد از شماست، ممکن است منجر به آسیب دیدن دستگاه شود.

مجموعه تعمیرات لوازم خانگی بهساز سرویس قادر است تا هرگونه مشکل دستگاه جاروبرقی بوش را به بهترین شکل ممکن و با هزینه ای بسیار مناسب تعمیر کند. استفاده از خدمات بهساز سرویس با گارانتی تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن به ازای هزینه ای مناسب موجب رضایت حداکثری مشتریان این مجموعه گردیده است.

در پایان توصیه می کنیم حتما به راهنمای خرید جاروبرقی خوب قبل از خرید توجه بسیار کنید.

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »