20 شعبه درتهران

راهنمای خرید مایکروفر

بهترین راهنمای خرید مایکروفر خوب + نکات کلیدی پیش از خرید مایکروفر

مایکروفر اجاق الکترونیکی نیز نامیده می شود، دستگاهی که غذا را با استفاده از امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا می پزد. بنابراین گرمایش در داخل غذا اتفاق می افتد، بدون اینکه هوا را گرم کند. این اتفاق زمان پخت و پز را بسیار کاهش می دهد و نیاز به صرف زمانی طولانی برای انجام مراحل پخت و پز را به حداقل می رساند. به کمک مایکروفر شما در عرض چند دقیقه می توانید یک غذا را آماده کنید. اگر به دنبال مایکروفر جدید هستید، این راهنمای خرید مایکروفر همان چیزی است که شما نیاز دارید.

نحوه خرید مایکروفر خوب

شما برای پخت و پز شایسته یک مایکروفر خوب هستید. این دستگاه جذاب که ریشه آن به دهه 1940 برمی گردد، احتمالاً یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه شماست. یک مایکروفر خوب گزینه های متنوعی را برای در نظر گرفتن زمان و نوع پخت در اختیار شما قرار می دهد.

در این بخش از وب سایت تعمیرات لوازم خانگی بهساز سرویس چند نکته مهم را برای خرید مایکروفر ارائه داده ایم:

مکان قرار گیری مایکروفر

اولین تصمیمی که باید در مورد مایکروفر جدید بگیرید، این است که قرار است این دستگاه را کجا قرار دهید. مکان بر روی قیمت، ویژگی ها، اندازه و نصب دستگاه تأثیر می گذارد.

خرید مایکروفر خوب و ایده آل

شما چند گزینه اصلی دارید:

1)مایکروفرهای رو میزی

این متداول ترین نوع مایکروفر است. قیمت آنها معمولاً کمتر است و نصب آنها به مراتب آسان تر از مدل های دیگر است. فقط کافیست روی پیشخوان یک نقطه پیدا کنید، دستگاه را به پریز برق متصل کنید و بلافاصله از آن استفاده کنید.

بزرگترین مسئله این نوع مایکروفر میزان فضای مورد نیاز آن است. اگر فضای آشپزخانه محدودی دارید، ممکن است بخواهید مدل های کوچکتر را خریداری کنید.

2) مایکروفرهای تو کار

مدل های توکار که در میان کابینت های سفارشی قرار می گیرد. این مایکروفرها گرانترین نوع مایکروفرهای خانگی هستند. محفظه غذای برخی از این مایکروفرها بصورت کشویی باز می شوند تا محدودیتهای شما برای قرار دادن آنها در مکان مورد نظر کمتر شود.

بهترین اندازه یک مایکروفر خوب

یافتن مایکروفر با اندازه مناسب برای فضایی که برای آن در نظر گرفته اید، بسیار مهم است. ابتدا بهتر است پیشخوان یا فضایی که می خواهید دستگاه خود را در آن قرار دهید اندازه بگیرید. سپس ارتفاع، عرض و عمق هر مدلی که برای خرید مایکروفر دلخواهتان در نظر دارید را اندازه گیری کنید تا ببینید آیا مناسب محل مورد نظرتان هست یا خیر؟

بهترین اندازه یک مایکروفر خوب

وات

وات مایکروفر معادل با قدرت آن است. به طور کلی هرچه میزان وات بالاتر باشد، غذای شما سریعتر و یکنواخت‌تر می پزد. بیشتر مایکروفر ها در حدود 600 تا 1200 وات قدرت دارند. مایکروفرهای بزرگتر و گرانتر دارای وات بالاتر هستند.

امکانات

بسیاری از مایکروفرها عملکردهای مشترکی دارند. برخی از موارد ضروری برای خرید مایکروفر شامل زمان پخت، یخ زدایی، میزان قدرت و تایمر است. همه این ویژگیها به انتخاب مستقیم شما وابسته است. بیشتر دستگاه ها دارای کنترل صفحه لمسی و یا کنترل ساعتی و آنالوگ هستند که به کمک آنها تنظیمات و زمان لازم را اعمال می کنید.

تنظیمات پیش فرض

بسیاری از مایکروفرها با حالت های پخت و پز از پیش تعیین شده ارائه می شوند، بنابراین برای پخت خودکار فقط باید یک دکمه را فشار دهید. این برای غذاهای معمولی که در مایکروفر گرم می کنید می تواند مفید باشد، اما شما باید بفهمید که آیا زمان پیش فرض پخت مایکروفر برای غذای مورد نظرتان مناسب است یا خیر. تنظیمات پیش فرض معمول عبارت از سیب زمینی سرخ کرده، پیتزا، نوشیدنی و غذای منجمد می باشند.

سیستم گرمایش همرفت یک مایکروفر خوب

این سیستم که در قسمت داخلی مایکروفر تعبیه شده است، گرما را در اطراف غذا پخش می کند تا سریعتر و به طور مساوی همه چیز را بپزد. بسیاری از اجاق های بزرگ و کوچک حداقل دارای یک فن همرفت هستند. با این حال مایکروفرهایی که دارای فن های همرفت هستند به طور کلی گرانترند.

فناوری اینورتر در مایکروفر

فناوری اینورتر

اگر بخواهید چیزی را روی حرارت کمتری گرم کنید برخی از مدل ها از فناوری اینورتر استفاده می کنند. استفاده از این فناوری یکنواختی گرما بر روی غذای شما را حفظ می کند.

سایر ویژگی های پیشرفته یک مایکروفر خوب

بعضی از دستگاههای پیشرفته تر از سنسورهای رطوبت برای تشخیص لطافت مواد غذایی استفاده می کنند. این یک نمونه از وجود فناوری های هوشمند در نسل جدید مایکروفرهاست. بعضی دیگر از مایکروفرها به اینترنت و سایر محصولات متصل می شوند. برخی دیگر ممکن است از فناوری بلوتوث استفاده کنند.

نکته نهایی در خرید مایکروفر این است که:

هر یک از ابزارهای هوشمند به قیمت نهایی دستگاه اضافه می کنند. پس در هنگام خرید در نظر داشته باشید که اگر این ویژگی ها برای شما کاربردی ندارند هزینه بیهوده برای خرید مایکروفرهای هوشمند پرداخت نکنید.

و در پایان نکاتی که پس از خرید مایکروفر باید بدانید:

[kkstarratings]
فرم پذیرش آنلاین
فرم درخواست
مقالات آموزشی

نمایندگی تعمیرات بوش

وقتی از نمایندگی تعمیرات یک برند صحبت می شود بطور ناخودآگاه یک مرکز مجهز و بروز برای تعمیرات انواع محصولات آن برند در ذهن نقش

بیشتر »